Ansøgning til KU

det må du gerne :wink:

Håber det måske kan hjælpe jer til næste år :slight_smile: tænker måske også karakteren i de relevante fag har talt højt, men jeg ved det ikke :stuck_out_tongue:

Hej!
Jeg er meget interesseret i din ansøgning og dit CV.
Du kan sende det til min mail: joanna_bjerg@hotmail.com

På forhånd tak :slight_smile:

Hej Maria

Må jeg måske se din ansøgning samt cv til kvote 2 medicin. Jeg vil meget gerne søge ind, men fik desværre afslag sidste år, så jeg vil prøve igen i år :slight_smile:

Mail: cecilie.sp@hotmail.com

Bedste hilsner Cecilie

Hej Maria

Jeg vil også gerne spørge dig om jeg måske kan se din ansøgning til kvote 2 medicin. Jeg fik afslag i år (2017), og vil gerne prøve igen nu. Måske du kan sende det på mail? mai.mpham@gmail.com

Taaak!

Hej Maria :blush:

Jeg kunne virkelig også godt bruge en hjælpende hånd.
Du kan sende din ansøgning og cv på min mail: theatraun@hotmail.com.

På forhånd tak og god dag!

Hej @MariaMa

Jeg søger ind på Københavns Universitet igen for anden gang, og er heldigvis i meget bedre tid denne gang, så er allerede færdig med udkast til ansøgningen, kunne dog stadig godt bruge noget inspiration og noget vejledende at forholde mig til. Er det muligt at du også kan sende din ansøgning og dit CV til mig på mail? Dette ville jeg være taknemmelig for og ville hjælpe mig utroligt meget. På forhånd mange tak!

Mail: Nora-kr@hotmail.com

Hej Maria. Du må også meget gerne sende din ansøgning og CV til mig. Tusind tak på forhånd

min mail er haroon-kher@hotmail.com

Hej Maria
Jeg vil gerne læse den igennem for dig. Du kan sende den på følgende mail: signerosendahl123@gmail.com

Hej Maria

Hvis det stadig er muligt vil jeg meget gerne se din motiverede ansøgning til medicin studiet på KU. Har selv søgt via kvote 2 og kom ikke ind. Håber stadig at det er muligt.
Min mail er; maria@2bohn.dk
Venlig Hilsen

Maria

Hej Maria.

Hvis det stadig er muligt, vil jeg også meget gerne se din motiveret ansøgning som noget inspiration.

Min mail er: soohiellindhardtmejlholm@gmail.com

Mvh Sophie

Hej Maria - hvis du stadig har mulighed for at hjælpe ved at sende dit eksempel på en motiveret ansøgning vil det være værdsat! Jeg er ved at lægge sidste hånd på min ansøgning og kunne rigtig godt bruge et eksempel på en ansøgning :slight_smile: mvh. Marc
ma.nomberg@gmail.com

Hej Maria,

Er der mulighed for at jeg kan få din mail og stille nogle spørgsmål ift. kvote 2 ansøgning på medicin?

Jeg søger noget inspiration til relevant erfaring UDOVER færdiggjort uddannelse :slight_smile:

mvh signe

Hej Maria
Skal også prøve at søge kvote to her til forår, og kunne rigtig godt tænke mig at se din ansøgning og cv til inspiration
AlbertDemi@yahoo. com
(OBS: blev nødt til at lave et mellemrum, da jeg er ny bruger)

Hej Maria, jeg søger også kvote 2 til sommer og vil også rigtig gerne tænke mig at læse din ansøgning for motivation og inspiration :-))
Mail: natanikan@gmail.com

I kan med fordel melde jer ind i gruppen - kvote 2 medicin ku (på facebook) - her kan i få meget hjælp - og ellers sende mig en privatbesked her inde, så skal jeg prøve at hjælpe

hva så hvis vi bare vil hygge-snakke med dig - må vi så også sende en privat besked .:smiley:

Hej Maria,
Hvis du har mulighed for det, ville jeg blive mægtigt glad, hvis du også ville sende din ansøgning til mig, så jeg kan se, hvordan en god og vellykket ansøgning kan være strikket sammen.
Mail: cmkham@hotmail. com
/Camilla :slight_smile:

Hej!
Jeg svarer gerne på spørgsmål, men sender ikke min ansøgning, den er meet personlig
Mvh
Maria