At 'gæste' forelæsninger

Er der nogen der ved, hvilke muligheder er der, for ikke-indskrevne-studerende, at følge forelæsninger på KU?
Jeg vil søge optagelse næste år, og det ville være alletiders at ‘snuse’ lidt til miljøet…

Mvh
Mignon

det kan du gøre ligeså meget du har lyst til! men udbyttet er ikke nødvendigvis så stort hvis man ikke har læst til de enkelte forelæsninger. (tror hurtigt du bliver træt af at gæste forelæsninger før studiestart, men hvis det er for at se hvordan det foregår så skal du endelig bare komme til nogle forelæsninger)

Hvordan skal man gøre rent praktisk? Som udefrakommende har man ikke adgang til skemaerne…

http://skema.ku.dk/sund1011/dk/studentset.htm

Link til skemaer på KU :slight_smile:

Der er fri adgang til Panum indtil kl 17 (eller 18), så du kan bare møde op til de forelæsninger du har lyst til. Om du vil få noget ud af det skal jeg så ikke kunne sige :slight_smile:

Lige et par tilføjelser:

Vælg Medicin i øverste bar (hvor der står “unfiltered” og så semester og tid/dag/årstid (giver sig selv) - holdnummer er ligemeget. Bemærk at timer mærket “SAU” er holdtimer uden adgang udefra - forelæsninger er mærket “F”.

Og så vil jeg gøre opmærksom på, at forelæsningerne ofte er ret fyldte - i hvert tillfælde dem, der ikke foregår i Lundsgaard-auditoriet, så vis hensyn og sæt jer som de sidste. Somme tider er der i auditorierne på Riget end ikke bordplads nok til indskevne studerende…! Der er plads nok i Lundsgaard, så det vil være klart bedst (og nemmest at finde). Alt med måde :slight_smile: Det er ikke for at skræmme eller skælde ud, men med alle de ansøgninger, der kom i år og med 500 nye nysgerrige, er der slet slet ikke plads hvis det bliver et hit. Jeg var selv med til 2 forelæsninger inden jeg kunne starte ½ år efter, og det er helt ok, men jeg synes ikke det skal blive en daglig vane bare fordi man må.

Når det er sagt er i meget velkomne - mere sur gammel mand er jeg heller ikke :arrow: :x: … :mrgreen: