AU: Anatomi-Neuro-Embryo eksamensspørgsmål

Hej venner

Vi får hele tiden at vide at gamle eksamenssæt er gode at terpe her op til eksamen. Jeg ved det er et dumt spørgsmål, men prøver alligevel: findes der noget facit til disse (ud over at bladre Indre organer, Bjarkam/ Brodal og Langmann sønder og sammen)?

På forhånd tak
Mignon

du kender sikkert siden, men da jeg læste i århus var det den eneste jeg kendte til http://www.noworries.dk
B)

Hvis du studerer på AU, går der et dokument rundt med svarene til de emnesinddelte i hvert fald.

Men ellers er det altså en god ide, at slå op i bogen HVER gang du laver en eksamenopgave indtil en 2-3 dage inden eksamen. Så sikrer du dig du har det hele med, i stedet for at bruge nogle svar hvor der måske mangler lidt :slight_smile:

Tak Jelle

Har du tilfældigvis et sådant dokument du vil dele? Det er ikke fordi jeg ikke gider at slå op i bogen, men mest af alt at spore mig ind på hvordan besvarelsen kan ‘snittes til’ i forhold til opgaveordlyden…

På forhånd tak
Mignon

Jeg har det desværre ikke længere… Min læsemakker brugte den en del, skal prøve at høre hende om hun evt. stadig har en fil liggende.

Hej Jelle

Undskyld ulejligheden, men kunne det mon være disse, som jeg fandt på http://tvinshan.dk/ under fanen Anatomi???

Mvh
Mignon

Hej du!

Sorry jeg ikke har svaret, - har haft eksamen denne uge, så har været lidt presset med tid. Min læsemakker har dem heller ikke mere, desværre.
Det kan godt være dem du har der, selvom jeg mener der var flere. Men prøv da og se om de passer med de emnesindelte :slight_smile:

God søndag

[quote=“Jelle” post=81288]Hej du!

Sorry jeg ikke har svaret, - har haft eksamen denne uge, så har været lidt presset med tid. Min læsemakker har dem heller ikke mere, desværre.
Det kan godt være dem du har der, selvom jeg mener der var flere. Men prøv da og se om de passer med de emnesindelte :slight_smile:

God søndag[/quote]

Tak for svaret, jeg tjekker også med de emneinddelte :slight_smile:
Håber din eksamen gik godt!

Mvh
Mignon

Jeg har en facitliste til de emneinddelte opgaver liggende, som jeg kan sende til dig, hvis du er stadig er interesseret :slight_smile:

Hej Jakob K

Meget gerne, tak!

min mail: [email protected]

Mvh
Mignon

Vil du sende den til mig også? :slight_smile: min mail er [email protected]

hilsen
studentyr2012

Hej Jakob,
undskyld jeg lige blander mig. Men jeg leder også efter facit-listen for de emneinddelte eksamensopgaver.
Har du mulighed for at sende dem til mig ([email protected]) ? :slight_smile:

Hej Jakob,
undskyld jeg også lige blander mig. Men jeg leder også efter facit-listen til de emneinddelte eksamensopgaver.
Har du mulighed for at sende dem til mig ( [email protected]) ? [/color]

Hej Mignon
Held og lykke med eksamen. Du tør hvor andre tier :wink:
Husk dog at svare kort og præcist. Det skal nok går dig forrydende til eksamen!
Mvh
Jim

[quote=“jimn” post=81404]Hej Mignon
Held og lykke med eksamen. Du tør hvor andre tier :wink:
Husk dog at svare kort og præcist. Det skal nok går dig forrydende til eksamen!
Mvh
Jim[/quote]

Hej jimn

Tak for gode ønsker og råd! Nu er eksamen overstået. Jeg kunne alle svarene, men kom desværre i tidsnød, hvorfor en del af de sidste svar blev ‘amputeret’, hvilket ærgrer mig meget. Nu må vi se hvad de lærde siger til det…
Jeg har i hvert fald kæmpet for det, både for at komme ind og at det lykkes. Indtil videre er alle eksamener klaret i første hug med karakterer over gennemsnittet og det synes jeg er helt ok for nu. Jeg er også begyndt at forske i det små, så mon ikke det tegner lyst :slight_smile:

Nyd sommervejret
mvh
Mignon :slight_smile: