Heysan, jeg har lige fået svar fra UniTest og har klaret det ret godt, men er i tvivl om hvor meget karakterer vejer på AU
Er der nogen der har erfaring med kvote to der vil dele karakterer og UniTest der fik dem til at komme ind? Så jeg kan danne mig et billede.
For jeg er tilfældigvis også steinerbarn, så ud over 12 i fysik b og kemi b har jeg ingen karakterer ud over mit vidnesbyrd, ud fra hvilket der skal vurderes, så ville være rart med lidt kontekst, tak:)