AU optagelse kvote 2

Heysan, jeg har lige fået svar fra UniTest og har klaret det ret godt, men er i tvivl om hvor meget karakterer vejer på AU

Er der nogen der har erfaring med kvote to der vil dele karakterer og UniTest der fik dem til at komme ind? Så jeg kan danne mig et billede.

For jeg er tilfældigvis også steinerbarn, så ud over 12 i fysik b og kemi b har jeg ingen karakterer ud over mit vidnesbyrd, ud fra hvilket der skal vurderes, så ville være rart med lidt kontekst, tak:)

Hej! :waving_hand:

Jeg kom ind på AU for snart 3 år siden gennem kvote 2 - jeg havde et karaktergennemsnit fra STX på 8,5 hvilket jo var en del under adgangskvotienten for kvote 1, men fik så en Unitest score på 78. Ud fra hvad jeg hørte om optaget dengang, så tror jeg også sagtens, at en Unitest score på omkring de 70, måske også lidt under, kunne have været nok.

Held og lykke med optagelsen! :crossed_fingers: