Jeg er igang med B12, har læst op løbende og laver eksamensopgaver nu, men jeg synes godt nok meget af pensum ikke er blevet gennemgået til undervisning.
Modsat de andre moduler har jeg følt at der har været en ret fin sammenhæng mellem de to, og jeg synes B12 er ret svært, i forhold til nogen siger det er et “let” modul.
Jeg brugte nogle virkelig gode ANKI-kort, som var lavet af en fra årgangen !
De gav mig et godt fundament!
Og, så brugte jeg, hvad jeg mener var ca 5-6 dage på at lave gamle sæt igen, igen og igen… Mange af MCQ’erne går nemlig igen, så hvis du har styr på dem, så er du ret godt stillet.
Jeg var overhoved ikke til undervisningen, og brugte ikke forelæsningsslides, men følte mig godt klædt på, ved denne metode. Følte ikke, at jeg “bare” lærte tingene udenad, men at jeg rent faktisk forstod det.
Det tog dog lidt tid før tingene faldt i hak, men så virkede det også pludselig “simpelt” at forstå, hvis det giver mening
Til selve eksamen, var der nogle ret tricky spørgsmål, men hvis man lige fokuserede, og skar “fyld” væk, så var det pludselig ret tilforladelige spørgsmål …
Tilføjelse: husk, at som alt andet i livet, så er det relativt, hvad der er nemt. Hvis man kan køre cykel, så er det det nemmeste i verden, men før du lærer det, så er det jo ret svært…
Så det er helt okay at synes at B12 er svært, du har nemlig ikke lært det færdigt endnu <3