Halløj! Er der mon nogle herinde der ligger inde med tidligere eksamenssæt til B12 (fra rask til syg) med svar fra F2021 og tilbage i tiden? Jeg kunne godt tænke mig at have lidt ekstra sæt at øve på
Hej,
Jeg har fundet dette drev, der er blevet delt inde på Medicin SDU (bachelor)-gruppen Under B12, er der lidt ekstra essay+MCQ-spørgsmål, som er længere tilbage end 2020. Har desværre ikke kunne finde nogen fra 2020+F2021 - men det var vist også hjemmeeksamen, har jeg hørt rygter om
Hvor er det fornemt - tusind tak!!!
Hvad er din strategi til B12? Synes den er svær at gennemskue
Jeg var oppe i tirsdags og følte at det gik fint. Jeg har primært læst op via tidligere eksamenssæt og forelæsningerne samt set Ninjanerd ifht fx anæmi og leukæmi. Ville ønske jeg havde brugt mere tid på nogle af de sidste temaer, da det havde skaffet mig nogle flere nemme point.
Tak for tips. Jeg kan kun finde eksamenssæt fra 2022 og frem. Lavede du også dem tidligere eller? I så fald, kan du sende dem? Hvordan gjorde du mht forelæsningerne? Så du dem bare igennem eller?
Jeg skrev mine egne noter udfra hvad der virkede vigtigt i forelæsnings-slides - bare det at have skrevet det ned gør, at jeg husker det bedre, så det er mest derfor. Jeg lavede de eksamenssæt der var på Itslearning + dem som blev linket til i denne tråd