Jer der har været til den, oplevede I, at det var meget typeopgaver, eller hvordan?
Mere hvordan jeg skal dips. de sidste uger inden eksamen.
Jeg har været til alle forelæsninger og holdtimer og løst opgaverne der.
Skal jeg repeterer forfra ( gennemgå forelæsninger og slides og noter til pensum) eller skal jeg gå i krig med at lave eksamenssæt? ( Hvis det er typeopgaver, så ville det være en måde at finde ud af, hvad de spørger en om, men hvis det ikke er det, er jeg nødt til at få opfrisket fra de første uger)
Det skal siges, at jeg er dårlig til kemi. Så devisen om " det er et feriemodul" og " bestod ved blot at møde op til forelæsningerne/holdtimer, har intet læst op" på ingen måde passer på mig. Desværre.
Jeg er på b5 lige nu, så b3 står stadig skarpt for mig. Jeg oplevede at vores eksamenssæt var lidt anderledes end tidligere.
Hvis jeg var dig ville jeg gøre begge ting som du har foreslået. Læs dine noter igennem og kig lige på deres slides, lav udregningerne fra holdtimerne igen og kig på eksamenssæt. Nogle mcq spørgsmål går igen.
Vær opmærksom på hvad de spørger om i spørgsmålene.
Jeg kan kun tilslutte mig ovenstående kommentar. Er pt. selv på b5, og vores eksamen afveg lidt fra tidligere sæt.
Hvis jeg var dig, ville jeg repetere både forelæsninger + holdundervisninger, og samtidig lave eksamenssæt
Ville I sige / mene det var et svært sæt ( ift. resultater og dumpeprocenten) ?
For synes at have oplevet og hørt, at det afspejler sig i næste sæt.
Er dumpeprocenten høj, gør de sættet mildere næste gang, og er den lav, skruer det op for hvad de kræver. ( Måske er det en and, I don’t know )
Jeg synes at sættet var sværere end nogle af de tidligere sæt. Spørgsmålene var også anderledes formuleret. Det var nok en blanding af disse ting.
SDU er stoppet med at vise dumpeprocent samt karaktergennemsnit, så jeg ved ikke hvad disse var for vores eksamen. Jeg tror det gik de fleste godt trods sættet var lidt anderledes end tidligere.