Bogliste E09

Hej derude :slight_smile:

Som kommende medicinstuderende til efteråret kunne jeg meget godt tænke mig at vide, om man på nogen måde kan gå ind og se ens pensumliste på nettet?
Pensumliste eller bogliste - kære barn har mange navne!

For jeg synes, at det er lidt forvirrende, når man fx. skal til at købe en genbrugt bog og ikke ved, om den kan bruges på semestret eller ej…

/Amna :stuck_out_tongue:

Hej Amna…

Når du starter på studiet,får I en tutor tilknyttet, hvis opgave netop er at informere jer om, hvilke bøger i skal bruge med deres priser m.m.
så hvis jeg var dig vil jeg slet ikke bekymre mig endnu - du får det hele at vide lige i starten :shock:

Hvis du alligevel ikke kan dy dig fra at søge, så kan jeg referere til dette link : http://akademiskboghandel.dk/index.php?id=47&no_cache=1

Velkommen til studiet :slight_smile:

Hej,

Hvis du skal starte på KU, så skal du vide, at der ikke direkte er nogen pensumliste - der er til hvert fag flere bøger at vælge imellem, så hvis du bare køber alle dem, som er nævnt på Akademisk Boghandels hjemmeside, får du ruineret dig selv uden grund :?
På KU bruger vi i stedet pensumbeskrivelser, og det skal du nok nå at blive ret frustreret over… :slight_smile:

Så det smarteste vil altså nok være at vente med at købe bøger til din tutor har fået forklaret dig om fagene osv.

Velkommen til i øvrigt.

Jamen tak for Jeres respons :slight_smile:

I’ll keep the advices in my mind, som man siger på engelsk…

Hav en god aften.

/Am