Hej
Har i alle fået brev fra SDU om i er blevet indkaldt til samtale?
Jeg har nemlig ikke fået noget!
altså om i indkaldes eller ikke indkaldes til samtale!
Du har ikke sikkert allerede tænkt det , men hvis ikke : RING I MORGEN ( det vil faneme være ærgeligt, hvis du er indkaldt men brevet er bortkommet :shock: )
Du kan se på nettet om du er kaldt til samtale vha. den login der står på det brev man modtager når de har fået din ansøgning.
Men nej jeg har ikke fået brevet endnu om hvad tid jeg skal møde ind til samtale og sådan.
Hej
Jeg fik besked om, at jeg skulle til samtale sidste onsdag. Altså på nettet via den der kode og password. Selve brevet med indkaldelsen kom i lørdags.
Hvis ikke du har modtaget noget, så synes jeg da bestemt også, at du skal ringe. Ville bare være for ærgerligt at misse det!
Håber du finder ud af det.
Ok. Ja, jeg så sidste onsdag at jeg ikke blev indkaldt til samtale. Men det får jeg vel også et brev om - ikke fordi at det er sport vigtigt med det brev. Men mere for at jeg kan være sikker på at jeg ikke er indkaldt-
Så dem der ikke er indkaldt til samtale, har i fået brev om det?
Hmm, underligt jeg ikke har fået brev endnu så… Må hellere lige ringe til dem i morgen…
Nej, vi forbliver i ubekræftet vished om vores uegnethed :?
Hvis man ikke skal til samtale, tror jeg ikke man får noget brev.
Der skal man ind og logge sig på med adgangskode osv. Ellers ring til dem.
Jeg fik mit brev i dag…
Og man får intet brev hvis man ikke skal til samtale… S
Hej alle,
jeg har fået at vide på SDU´s login hjemmeside at jeg skal til samtale den 24. maj men jeg har ikke fået et brev endnu. Er der nogen anden der skal til samtale den 24. maj som ikke har fået et brev endnu?
[quote=“Heidrun”:15xzlnql]Hej alle,
jeg har fået at vide på SDU´s login hjemmeside at jeg skal til samtale den 24. maj men jeg har ikke fået et brev endnu. Er der nogen anden der skal til samtale den 24. maj som ikke har fået et brev endnu?[/quote]
Hejsa … Jeg har ringet til SDU og de sagde at dem der skal til samtale d. 24. får brev i uge 20 … dvs. vi får brev her om ikke så lang tid : )
Jeg skal også til samtale den 24. nemlig : )
Hej Malik,
tak for dit svar, meget beroligende Så er jeg ikke den eneste der ikke har fået et brev