Bytte sommer/vinterplads (KU)

Hej! Jeg har fået plads at starte 1.sep i år (KU). Er der nogen der skal starte i feb. der gider bytte plads med mig!

Jeg vil meget gerne…

Har sendt dig PB.

Håber virkeligt at du gerne vil!

Jeg vil også rigtig gerne!

  • Tine

Jeg har en plads i februar, jeg gerne vil bytte ud med en septemberplads.

Ved I forresten, hvor gamle de er på det yngste hold, der starter til september?

Jeg har ringet til strudievejledningen og de tager sig af bytning af pladser. Så man skal bare ringe til dem.

@Pinkpanter - hvilket nummer ringede du til? Det eneste jeg hører når jeg ringer til studievejledningen (28757089) er en ung mand der fortæller mig at de ikke har åbent endnu og refererer til en hjemmeside hvor jeg har svært ved at finde deres åbningstider. Jeg står nemlig også i samme situation hvor jeg ønsker at bytte en februarplads til en septemberplads.

@MortenK - jeg tror grænsen går omkring april 1989 ud fra dem jeg har talt med…

Klamt, når man er fra 17.april 1989. :slight_smile:

Jeg ringede til den centrale studievejledning i dag (331415369) og fik at vide at jeg skulle skrive en mail med en god forklaring på hvorfor jeg skulle flyttes til septemberstart i stedet for at beholde min plads på februar.
Så spørgsmålet nu er vel bare hvordan jeg skal overtale dem… :?

Jeg skulle ikke skrive nogen forklaring hvorfor jeg hellere ville starte i februar, det må så være fordi der er flere der vil bytte til en september-plads.

Studievejlederens email addr. er [email protected]

nej, det er vel fordi de fleste helst vil starte til september… Men jeg vil sætte mig og finde på en fantastisk grund til at jeg gerne vil ind nu. Det er faktisk sværre end jeg lige troede

Hvad med bare at skrive sandheden? Hvis du absolut ikke kan vente det halve år må der vel også være en grund…

ja det er der også det skal bare lige formuleres rigtigt…