Bytte vinter/sommerstart (AU) mangler sommerstart!

Hej… Vil enormt gerne ind til september, så hvis du er interesseret så skriv en pm til mig, vil være dig evigt taknemmelig!

Begrundelse: Har allerede haft et sabbatår. Grundet mit karaktergennemsnit var jeg endvidere sikker på at komme ind, så jeg har allerede købt bøgerne til 1 semester og er begyndt at læse op. Endvidere er min studiekammerat fra gymnasiet kommet ind på sommerstart og vi havde planlagt at være i læsegruppe sammen. Jeg har også sagt mit arbejde op og fundet en lejlighed, Min eneste valgmulighed, ud over at få en studiestartsplads til sommer, er jo derfor at fortsætte med at læse medicin som et selvstudium.
Derfor søger jeg nogen der vil bytte

på forhånd tak!

Det er ikke tvingende nødvendigt at have nogen at bytte med for at blive flyttet til sommerstart. Det er selvfølgelig nok det sikreste, men jeg blev i sin tid selv flyttet fra vinter- til sommerstart med den begrundelse, at jeg havde et job, jeg skulle starte på i Århus allerede i september. Jeg kan ikke huske præcis hvem på uni, jeg sendte min ansøgning til, men det kan de sikkert fortælle, hvis man ringer til dem.

apopov