Bytte vinter/sommerstart (AU)

Jeg tænkte det ville være lettere og mere overskueligt at oprette en ny tråd om emnet, selvom det allerede har været oppe og vende i tidligere tråde, så alle der nu står i samme situation, som jeg, kan skrive.

 -Jeg står til vinterstart og vil gerne bytte til sommerstart, da jeg allerede har fundet mig et værelse i Århus.

Hvis nogle har interesse i dette, så skriv endelig her, eller send en privat besked.

Det skulle kunne lade sig gøre via studieforvaltningen som jn20 skriver;
(Jeg ikke ude på at “stjæle” mulige byttere, så hele posten bliver quotet, tak til jn20)

[quote]Hvis der skulle sidde nogen der har fået sommerstart på AU, som ønsker vinterstart, så vil jeg gerne bytte.
Har nemlig fået vinterstart.

Hvis i kontakter AU studieforvaltning på [email protected], inden den 5 august, så vil de forsøge at rykke rundt på os. Det var i hvertfald den besked jeg fik.

Hvis nogen gerne vil bytte, må i da også gerne kontakte mig på [email protected]

jn20[/quote]

Jeg er også frisk på at bytte min vinterstart for en sommerstart.

Send gerne en PM hvis det har interesse :up:

God ide.

Jeg er som nævnt også en af dem der har fået vinterstart. Håber da at vi kan finde nogen der ønsker vinterstart…

Håber også at studieforvaltningen har tænkt så langt som at lade os der har tilkendegivet ønske om sommerstart få evt. pladser der måtte blive ledige, og så lade standby folkenen få vores vinterpladser…

Ønske om sommerstart…

Jeg er også en af de mange, der har ønsket sommerstart, men er kommet på vinterstart. Jeg har allerede et værelse i Århus, og har virkelig håbet på at komme ind til september. Jeg har haft et sabatår og har rigtig meget lyst til at komme i gang med studiet, så hvis der skulle være en, der kunne tænke sig at bytte, ville jeg blive mere end taknemmelig for det:) Skriv gerne en mail til: [email protected]

Ønske om sommerstart…

Jeg er også en af de mange, der har ønsket sommerstart, men er kommet på vinterstart. Jeg har allerede et værelse i Århus, og har virkelig håbet på at komme ind til september. Jeg har haft et sabatår og har rigtig meget lyst til at komme i gang med studiet, så hvis der skulle være en, der kunne tænke sig at bytte, ville jeg blive mere end taknemmelig for det:) Skriv gerne en mail til: [email protected]

Det er ikke tvingende nødvendigt at have nogen at bytte med for at blive flyttet til sommerstart. Det er selvfølgelig nok det sikreste, men jeg blev i sin tid selv flyttet fra vinter- til sommerstart med den begrundelse, at jeg havde et job, jeg skulle starte på i Århus allerede i september. Jeg kan ikke huske præcis hvem på uni, jeg sendte min ansøgning til, men det kan de sikkert fortælle, hvis man ringer til dem.

apopov

Til alle jer der har håb om at finde en bytte-partner, så ringede jeg idag til studieforvaltningen på AU, hvor de sagde at det ikke var muligt at lave en direkte ombytning.
Istedet skulle man prøve at skrive ind med en andmodning og begrundelse, hvorfor man burde flyttes.

Er der nogen der har hørt fra AU ang. flytning? Jeg sendte min anmodning den 30., men har ikke fået noget respons endnu.

Dem der har søgt får et brev imorgen, så vidt jeg har forstået… Kan du ikke vente til den tid, har jeg hørt man kan gå på nettet mit.au.dk og se, hvis der ikke står du er optaget på medicin vinterstart * vinter og der bare står medicin, så er du heldig… (er dog ikke sikker på det, men det har jeg hørt andre kammerater der har fortalt mig :slight_smile: )
Held og lykke med det!

Yessssss… Dagens god nyhed: er blevet flyttet fra vinterstart til sommerstart på AU…

Hvor kan du se, at du er kommet ind til sommer?

fik breve igår fra AU

Jeg fik mit i dag! JA TAK!

Jeg fik en opringning fra AU idag, hvor de spurgte om jeg ville starte imorgen- jeg sagde ja og nu er al mødeinfo skrevet ned på en opskrift til baconstegt laks. Jeg er simpelthen så lykkelig at jeg var nød til at dele!