Dispensation for 6.0 karakterkravet

Hej. Jeg er i gang med at forberede min dispensation ansøgning. Jeg har nogle udtalelser fra min psykolog, som skriver, at jeg har været kraftig påvirket af en episode, som skete mens jeg gik på gymnasiet. Mit problem med udtalelsen er bare, at hun skriver at der tyder på at jeg har har nedsat kognitiv funktion (vi tog et par test sammen). Det ved jeg så selv at jeg ikke har, (eller ihvertfald ikke længere). Jeg har bare igennem gymnasietiden haft det dårligt, pga. af denne her episode. Nu er spørgsmålet så, om det ville være en god idé at have psykologens udtalelse med i ansøgningen. Jeg vil ikke ligne en, som ikke har mulighed for at fuldføre medicin studiet (hvilket det kraftigt gøre med psykologens udtalelser), og så derfor få afslag på dispensationen. Nu er det også ved at være et par år siden jeg færdiggjorde gymnasiet, så jeg har det bedre. Altså, jeg tænker bare at jeg tager det med, for det viser vel at jeg faktisk har haft det slemt i gymnasiet. Udover det, så skal der vel en form for intelligens til at være blandt de bedste til unitesten, så det er vel også noget de vil tænke på.
Hvad tænker i at jeg skal gøre, for at forbedre mine chancer mest muligt. Have det med, eller undgå det?

Tak.