Hej!
For et par dage siden blev der lavet et opslag omkring dobbeltsemestre på KU, kandidat. Det fik mig til at tænke på, om der mon er nogen, der har erfaring med at tage dobbeltsemestre på SDU, bachelor og/eller kandidat.
Tusinde tak på forhånd!
Mvh.
Medicinstuderende
På SDU tror jeg det er mere normalt at tage dobbelt-moduler en egentlige dobbelt-semestre.
Jeg ved at nogen har fiflet med at tage modul B4 og B12 sammen. Og andre har taget modul B9 og B11 sammen.
Jeg ved ikke hvor langt du er, men der er nogle moduler hvor det giver bedre mening end andre. Man kan hurtigt komme til at give sig selv for meget arbejde fordi pensum på de fleste moduler er omfattende. Evt. kan en snak med de faglige vejledere være god.
Hej KirgurgenmedK!
Tak for svar!
Jeg starter først her til februar, men blev lige nysgerrig efter at have læst det andet opslag. Jeg følger dit råd og tager mig en snak med en faglig vejleder, når jeg starter 
Endnu en gang tak for svar.
Mvh.
Medicinstuderende
Jeg synes at du skal snuppe det første halve år uden at tænke for meget over dobbeltmoduler. Starten (modul 1) på studiet er intens fordi der er mange nye ting og for mange er det nyt at gå på uni, der er mange nye mennesker og måske er man lige flyttet hjemmefra. Dernæst kommer modul 2 hvor der er rent fagligt er meget drøn på.
Så start du bare på studiet, nyd introtiden og så kan du altid speede studiet op senere hvis du har lyst 
De bedste hilsner
KmK
Tusinde tak for dine råd!
Glædelig jul!
Mvh. Medicinstuderende