Dokumentation til told & skat

Er der nogen der kan hjælpe mig med det her spørgsmål.

I forbindelse med at jeg arbejder som ekstern vikar har jeg trukket mine transport udgifter fra i skat for 2007. Nu er der kommet et dokumentationskrav fra told & skat. Hvad sender I andre ind for at bevise at I har haft x antal vagter? Hvor lang tid skal man egentlig gemme kvitteringer for transport?

En kopi af dine lønsedler må da være nok. Så kan de se hvor og hvornår du har haft vagter, og din hjemmeadresse kender de jo.
Men prøv at ringe til dem og hør ad. Post gerne svarene her på siden, måske kunne vi andre drage nytte af det til næste år, når de kommer og slår os i hovedet med samme problem :smiley:

Jeg er jævnligt blevet spurgt om dokumentation for transportudgifter. I de tilfælde har det været nok at jeg har sendt dem en oversigt (som jeg selv har lavet) med angivelse af arbejdssted, antal km fra hjem til arbejdssted, samt antal arbejdsdage på den pågældende arbejdsplads.

Jeg er aldrig blevet opkrævet kvitteringer for transport. Men jeg fik at vide da jeg spurgte, at de godt kan spørge om lønsedler hvis de ikke synes det hænger sammen.