Dynamed-kursus

jaco0331 - sidstnævnte har du ret i, men nu var det jo ikke en debat om Dynamed vs. FADL, jeg var interesseret i at starte, derfor ærgrer drejningen mig.

Shelob - tak for dit svar.

Det er måske lidt naivt at forestille sig, at der i et indlæg om Dynamed ikke nævnes FADL… Det er jo et reelt - og efter manges mening et bedre - alternativ, så det er da kun naturligt, det kommer op! Måske ville det være mere rigtigt at sige, at Dynamed er et alternativ til FADL…
Endeligt behøver man måske ikke en hel tråd om, hvilke bøger Dynamed benytter til deres kursus… “Hej Dynamed. Jeg er interesseret i Jeres uddannelse og vil gerne have lidt flere informationer… Hvor og hvor mange timer er kurset? Hvilke bøger benytter I?” - “Dut, dut , dut! (Nej, DET skal han alligevel ikke have at vide!!!)” :stuck_out_tongue:

og dog, diskussionen har været taget, kan egentlig ikke se grunden til at tage den op igen

Tak og enig…

Der vil jeg dog erklære mig uenig…

Jeg kan forstå meningen i at begrænse indlæggende mht. til de specifikke spørgsmål, som der ikke rigtig kommer nogle nye svar til.

Derimod synes jeg helt klart at debatter som disse skal og burde komme op igen og igen.

Der kommer hele tiden nye medlemmer til, og dermed nye holdninger og meninger. Jeg synes klart at en debat kun har godt af at blive gentaget i ny og næ.

HVis ikke dette er et specifik spørgsmål, hvad er det så?

Der belv spurgt: “Er her nogen, der har taget Dynameds SPA-kursus og kan fortælle mig, hvilke bøger, de bruger?”…

Jeg mente mht. til den debat der i midlertid er blevet skabt af spørgsmålet…

Man kunne selvfølgelig bare oprette en ny tråd, så fair nok… :slight_smile:

… men hvis man har noget nyt at tilføje det der ikke allerede er blevet sagt (for at undgå gentagelser) kan man jo tage det op i det respektive tråde, jeg husker en meget gammel tråd om dynamed vs FADL, og så den for nylige genopståede debat om FADL generelt, den sidste skulle ikke være så svar at finde