Eksamen modul 2 :(

Er det kun mig eller var vores eksamen i modul 2 idag helt vildt svær?? Hvis man sammenligner den med den siste eksamen i modul 2 er det bare så stor forskellighed… bye bye sommerferie :frowning:

Hej

Ikke for at spille smart, men tro der har været en masse indkørings vanskeligheder mht niveau, da i kun er andet hold oppe!
Og har hørt at de første eksamener har været for " lette" og derfor givet for høje karakterer…

VH

Hej alerk.

Jeg er helt enig med dig. Den var fuldstændig umulig svær i forhold til den de havde sidst :frowning: og når man ligesom havde forberedt sig på samme niveau var det noget af et chok jeg og tror mange andre fik :frowning: ejj hvor var den dog skod!! Der var også en opgave som vi ikke tidligere har arbejdet med i holdtimerne mener jeg.

Desuden synes jeg alle de timer vi har/havde oppe i UIT er ubrugelige! Fordi det er computeren der blir brugt til at beregne og tegne diverse ting i dette tilfælde enzymkinetik, men det kunne vi jo ikke bruge i dag når vi selv skal beregne/tegne ting.

Det er så min mening, men måske er jeg også rimelig godt udkørt efter dette eksamensræs og det skuffende eksamenssæt vi fik i dag :’(
ØV!!!

Men hørte fra mange andre det samme, så måske tager de hensyn til niveauet og kan se at der må være noget galt når alle har lavet lidt rav i det?? Aner det ikke… er bare rimelig lost li nu!

Men jaa go sommerferie til dig anyway…

Prøv lige med en kiks…

/Stride

Jeg synes, at folk skal tie stille hvis ikke de har noget at tilføje…

Jeg kan godt forstå jeres frustration, men som b83 siger, så er der altid lidt rod med at fastsætte et niveau, når en ny studieordning kommer til. Da den forrige studieordning (dvs min) var et år gammel, lagde man ud med en dumpeprocent på næsten 70 til førsteårsprøven…