Eksamensdato-sløseri

Vi forbereder os i måneder og formår at møde op til vores eksamner til tiden! men desværre for os, er det ikke, der er ligeså samvittighedsfulde :!: Er det ok, når eksamenskontoret først er forsinket af 3 omgange med annoceringen af eksamensdatoer til mundtligt intern medicin og kirurgi, for derefter at annulere listen til intern medicin for et helt klinikudvalg og udgive en ny betydeligt ændret liste kun 5 dage før først eksamensdag, pga de selv har lavet en fejl? Jeg synes mange gange vi får en lidt uheldig behandling, kan det virkelig ikke gøres bedre eller er det mon fordi vi BARE er studerende:?:

Jeg kan godt forstå din utilfredstillelse med Intern Medicin, det er for dårligt.
Angående kirurgi er de trods udskydelserne ude i god tid!

OK, nu er jeg sq også rigtig sur… har lige skulle ringe for at få min tid til Mundtlig Interne Medicin i morgen###der er sket en fejl siger de så…vi må finde en tid til dig i løbet af de næste 14. dag…vi ringer senere i dag !/%!"¤¤!§!#¤&!#¤&!#¤
Her har man sq sat sig op til i morgen, og så får man sådan en spand koldt vand i hovedet!!

whatttttttttttttt… Det kan man da ikke… det er vel den næste største dag på hele studiet! Efter candidat festen… Hvad f***** bilder de sig ind…

Det kan da ikke være rigtigt… seriøst?

Helt seriøst.
Håber sq ikke det bliver for sent, da jeg jo ikke har læst Kirurgi længe pga den lange tid imellem.

arg…det blev den 18. Maj i stedet!!

Det er ikke godt, da jeg selvfølgelig har planlagt at læse kirurgien i den måned jeg har/havde mellem eksamenerne. Hvis der er flere med problemet, så sig lige til, så vi kan lave en klage!

Der er helt sikkert en eller flere kontornussere, som skal en tur på hjul og stejle. Hvad f&¤@*** tror de, de laver. Den slags må bare ikke gå galt. Det har så usandsynligt store konsekvenser for de studerende, hvis de misser en dato, det kan i yderste fald koste 1 semester ekstra, hvis man selv bommer. Men hvad med, når en eller anden middelmådig begavet pencil-pusher på administrationsgangen ikke passer sit arbejde ordentligt og kaster de studerende ud i den slags? Ja, så slår de bare ud med hænderne og råber ‘næste’
Hvis du har brug for 2 store rockere til at sømme en kontoransats puddelhund op på væggen, så skal jeg gerne formidle kontakten. Den slags sløseri og arrogance fra administrationens side får simpelthen det allerværste op i mig! :evil:

Helt seriøst send en regning pålydende værdien af 14 dages fuldtidsarbejde (15.000+ kr.) til studiesekrætariatet, dekan, studienævn etc… !!

Send den anbefalet!

Det er åbenbart ingen grænser, for hvad de synes der kan tillades. At flytte eksamen dagen inden kan absolut ikke tillades :twisted: Så må de arrangere noget, så du kommer op ASAP, d. 18 er ikke godt nok :!: De ved vel godt vi planlægger vores læsning efter de datoer. Eller har de overhovedet forstået hvad eksamen i intern medicin er?