Eksamenssæt til Gastro blokken på SDU

Er der nogen der ligger inden med et eller flere gamle eksamenssæt til Sygdomme i fordøjelseskanalen på SDU, eller måske ved hvor jeg kan få fingre i et?

Det tror jeg kan blive svært at få fat i - det er jo en MC-test, og man må ikke beholde en kopi efter eksamen… :roll: Jeg tror det vil være bedre at snakke med en af dem der lige har haft eksamen - det er de samme spørgsmålene som går igen (og igen).

Det skulle jo i princippet ikke være så svært igen. Det kan godt være at man ikke må tage eksamenssæt med ud, men man kan faktisk godt få det udleveret efter det er blevet rettet. Man skal bare kræve aktindsigt i sin eksamen, dette kan SDU ikke nægte en.

Kan det virkelig passe, at der ikke er nogen der har et gammelt eksamenssæt? :shock:

Der må da være en eller anden derude der kan hjælpe mig med at kæmpe mig igennem Gastroenterologiens tortur kammer

Altså…igen; man får ikke tage med eksamensopgaverne hjem efter eksamen… Og det der med aktindsigt - jo, jo du kan helt sikkert få gennemgå dit eksamenssæt med censor - men fordi det er de samme opgaver der bruges semester efter semester, så får du fortsat ikke tage sættet med dig hjem!!

Det har du altså ikke helt ret i. Jeg har fået udleveret alle de eksamenssæt jeg bedt om indtil videre, så jeg ved det kan lade sig gøre.

Desuden har jeg brugt gamle eksamenssæt at forberede mig efte på de sidste 3 blokke som jeg har fået fra folk der tidligere har været oppe.