Er den nye portalløsning bedre? Lidt om fremtiden!

Nu er der kommet en menu i headeren med link til de forskellige fora, samt til filbasen, samt fjernet nogle af blokkene fra portalen

den så ikke helt stabil ud før jeg loggede ind…
men efter indlogning var det ok. :smiley:

[quote=“Alx”:2yatz82s]den så ikke helt stabil ud før jeg loggede ind…
men efter indlogning var det ok. :smiley: [/quote]

hvordan ustabil?

jeg skulle lige finde ud af det.
det er som om siden opdaterer layoutet et par gange inden det hele passer sammen.
det kan godt være min browser.

jeg ser det stadig ved rss nyhederne, hvor teksten ligger ovenpå fora titlerne.

det har ingen praktisk betydning, man skal bare vente til alt har passet sig ind :slight_smile:

den nederste linie i listen over fora (ikke latest news, men der hvor man kan vælge mellem alle, studmed, candmed osv.)
er der heller ikke helt plads til.

Ny er Nyeste Indlæg blokken opdateret, så den har faneblade og man derigennem hurtigt kan få adgang til nyeste emner fra relavante fora og underfora…

Så snakker studmed.dk dansk igen!

Der er nok nogle steder det mangler eller der er gået koks i det, men jeg kigger på det med friske øjne en af de nærmeste dage. Reportër gerne fejl eller steder hvor der er problemer med sprog eller bare generelt!

jep, det ser efterhånden rigtig godt ud! :smiley:

“welcome” boksen er stadig på engelsk, det er login og “remember me” også. The team og moderators er heller ikke oversat.

men fra hvor jeg sidder ligner det småtingsafdelingen nu. :slight_smile:
ingen akutte problemer.

Nu er de gamle artikler lagt op på http://www.studmed.dk/artikler - dog er de gamle kommentarer gået tabt, men sådan er det…

Hvis du havde ventet med at opgradere så hvade du nok undgået alle disse børnefejl.

Ikonerne i menuen foroven vises forrsten ikke her på min computer på den side du henviser til

Bagklog kan man altid være og jeg kan ikke bruge det til noget. Til gengæld er studmed.dk sluppet for hacker angreb, hvilket der jvf phpbb2.dk ikke har været få af til den portalsoftware jeg bruget før. Desuden var der et stort problem med tiden det tog at loade siden, som skabte en del frustrationer.

Og nej - der er ikke ikoner i tab-headeren på subdir /artikler/ og det går nok jeg har ikke gidet hardkode url til ikoner…