Er der et venligt menneske, der vil læse min ansøgning?

[color=#000000]Hej

Uploadede den forkerte udgave.
Beklager meget evt besvær.

[/color]

Kan se, at jeg har glemt noget til CV’et.
10-11 2012 Klinisk diætist hos Mediq Danmark, projektansættelse.

Hej Karen
Jeg har lige løbet det igennem lidt hurtigt - er lidt presset rent tidsmæssigt lige nu, men håber alligevel du kan bruge det :slight_smile:

Generelt så synes jeg din motiverede ansøgning har gode elementer, men du har en tendens til at drage paralleller til din nuværende uddannelse inden for alle ting. Der er ingen tvivl om du vil kunne bruge det fremover, og det har givet dig en masse færdigheder, men det skal nævnes mere præcist i de rette sammenhænge. Se mine kommentarer i dit worddokument.

Mht. CV, så er det min lidenskab, så her kan mine kommentarer måske virke hårde - men husk de er positivt ment, da det hurtigt kan blive noget rod ;-). Jeg vil anbefale dig at se den skabelon jeg har vedhæftet. Den er på engelsk, men kan jo hurtigt oversættes.

Pøj pøj med det :slight_smile:

Mange tak.

Synes det er en god ansøgning, du har lavet :slight_smile: Nu har jeg selv lige skrevet min første ansøgning til kvote 2 på medicin og er selv meget i tvivl om hvad der skal med, men den måde du havde skrevet din erhverserfaring op var rigtig god efter min mening og synes derfor at i hvert fald den del er meget inspirerende! Hvordan det er med resten af ansøgningen har jeg svært ved at sige, da det - som nævnt - er første gang jeg selv skal lave sådan en ansøgning! Men kan se du har fået gode råd af én og ønsker dig naturligvis al mulig held og lykke med det hele!

Mvh
Anne

Hejsa

har lige læst din ansøgning og cv. Kan du er meget velformuleret hvilket vil komme dig til gode. Du har en masse relevante ting at tilføje som jeg slet ikke synes du får skrevet ind i ansøgning. Du skal klart lægge din fokus på din færdiggjorte udd. og kliniske erfaring, men du har taget en masse fag ved siden af kan jeg se og en MASSE frivilligt arbejde som bestemt vil give potte at nævne. Synes du skal fremhæve nogle af dine andre kvaliteter også!! :wink: