Er det umuligt?

Hej, jeg håber virkelig der er nogen der vil hjælpe mig/ læse dette indlæg. Mest for at få det afklaret/ få nogle input (: Jeg undskylder for længden, men det er rigtig svært at forklare noget ret kompliceret rimelig kort :roll_eyes:

jeg studerer lige nu på en samfundsfaglig universitetsuddannelse ved SDU, men vil RIGTIG gerne ind på Medicin studiet, og ønsket er kun blevet større efter jeg er startet på mit nuværende studie. Jeg får gode karakterer på mit nuværende studie, hvis det skulle spille en rolle.
Jeg har altid drømt om medicin studiet, men efter gymnasiet indså jeg (troede jeg) at det ALDRIG kom til at ske. Jeg fik rigtig gode karakterer i folkeskolen og i 1.G, og jeg fik forfærdelige karakterer i 2.G og 3.G (jeg var rigtig syg af bulimi, og nægtede at startede fuldtidsbehandling og sætte gym på pause - hvilket var en rigtig dum beslutning set i bagklogskabens lys)
Jeg var rigtig syg i mine 2 “sabbat år” også, eller, jeg brugte ALLE mine penge (+ flere) fra mine jobs på MAD (igen, fordi jeg var syg), og havde hverken økonomi eller overskud/helbred til at rejse i de 4 mdr. som man jo skal for at få “point” i en kvote 2 ansøgning.

Nu er jeg så rask, studerer på universitet og kan mærke jeg rigtig, rigtig gerne vil studere medicin. Men jeg er lige blevet 23. Jeg ville godt kunne tage 4 mdr. udenlands og arbejde frivilligt på hospital, hvis jeg bruger HELE min opsparing på dette. Jeg tænker at kunne kombinere udlandsophold med arbejde fuldtid på et plejehjem. Men selvom jeg gør det, er der jo ingen garanti. Jeg kunne gøre det hele, blot for at få en afvisning fra alle 4 universiteter.

Men skal jeg tage chancen? Eller er det bare dumt, fordi risikoen for ikke at komme ind (nogensinde) er så stor?