Er universitetsbogladen for de studerende?

I skal lige læse Mogens Boisens indlæg igen;
Den kaution som FADL KKR stillede på 1,2 millioner var for et par år siden, og gælder ikke mere. Det var en kortere periode at bogladen havde likviditetsproblemer i forbindelse med noget bankgæld, og jeg mener at huske at der ikke var nogen særlig stor fare for at den egentlig skulle udløses, i henhold til budget og forventet indtægt. Jeg husker ikke alle detaljer, men var med til at stille den kaution den gang.
Men uanset, FADL kautionerer ikke i øjeblikket for 1,2 millioner.

Det andet punkt er et lån som det end ikke er blevet ansøgt om endnu, så der må folk lige klappe hesten og afvente situationen. Er I bekymret, så henvend jer til jeres representantskab og giv udtryk for den bekymring, flere af medlemmerne læser studmed.dk, men ikke alle. Der er også mulighed for at deltage til representantskabsmøderne, evt. selv blive medlem. Der er altså flere muligheder til at påvirke den beslutning som altså ikke er truffet endnu.
Alternativt kan I lade beslutningen være op til det representantskab I selv har valgt…

Sveinar

Universitetsbogladen endte med en ufrivillig fusion, inden den gik konkurs.

Medicinernes universitetsboglade i københavn er der ikke mere- efter mange års dårlig ledelse, dårlig planlægning osv, så skriver Topsør jensen i mok, at pengene er sluppet op - En epoke for medicinernes egen boglade er slut.

Jeg sender en venlig tanke til bestyrelsen af bogladen, at de har formået at køre forretningen i sænk- Desuden udadtil fortæller at forretningen kører godt - I fik et stort hverv og det har I ikke magtet

Gamle mediciner kan fortælle om, hvordan man før I tiden fik penge til forskellige studentersociale formål, såsom fodboldkampe osv.

Sidst er jeg glad for, at fadl ikke kautionerede, da den nok højst sandsynlig ville have mistet en masse af medlemmernes PENGE

SNIP SNAP SNUDE, UNIBOG ER UDE :frowning: Morten boisen

MIT SPØRGSMÅL ER BARE MORTEN BOISEN

Hvordan kan det lade sig gøre efter 5 gode år ???