Fadl-vagt i Aarhus?

Hej!
Jeg er pt på SPV-kurset i Aarhus. Vores undervisere har fortalt os, at det er meget nemmere at få vagter nu end det var før, da det var kørt under FADL. Nu er det under Region Midt. Det handler bare om at være fleksibel og melde sig ledig.

På hvert kursus er der plads til 16 personer i denne periode x 4 hold (med start i september og løbende indtil januar. Tjek evt hjemmesiden).

De fleste på mit hold går på 3. og 4. semester, men jeg går på 2. semester. Som udgangspunkt optager de ikke studerende på 2. semester, fordi “de har dårlig erfaring fra tidligere, fordi folk har haft brug for at læse så meget”, har de fortalt mig, men jeg blev optaget, da jeg har haft anatomi før på et tidligere studie. Men jeg har også hørt om folk, der tager kurset på 1. semester. Men du kan ikke tage det, før du faktisk starter.

Men du skal skrive en motiveret ansøgning inde på hjemmesiden. Jeg er ikke helt sikker på, hvornår de opgiver de næste kurser, men du kan blive skrevet op til at få en mail, når de bliver oprettet via hjemmesiden.

Kig her helt nederst på hjemmesiden for at oprette en “agent” for de nye kurser.
https://rm.plan2learn.dk/KursusValg.aspx?id=45977