Fejl i emne

Sagen er den at jeg søgte ind på medicin på KU, AAU, AU, SDU med standby på de 3 sidste.

Jeg ændrede, AAU til min 2. prioritet og AU til 3. prioritet inden min ansøgning. (sendte ændringsprioriteringsskema).

Efterfølgende fortrudte jeg dette, og ringede til studiekontorerne og fortalte dem dette.

Men nu kan se jeg på AAU at jeg er blevet optaget på standby?!?!?!?! (det må vel betyde at jeg skal vente 1 helt år :expressionless: )

På trods af at jeg jo burde være optaget på Århus, nu hvor jeg ændrede tilbage…Det kan jo ikke være rigtigt! Er virkelig gal lige nu, blev nød til at komme af med frustrationerne…

Først og fremmest, det kan evt løses ved at du kontakter universitet snarest.

Second of all, and no offense. Så synes jeg, du skal være glad for, at du i det mindste er optaget. Mange rundt omkring knokler, lider, sørger over, at de ikke kom ind (og i visse tilfælde ikke kom ind endnu engang) og andres tilfælde, så tror de, de aldrig vil komme ind.

Held og lykke med studiet :slight_smile: forstår godt frustrationen, men gå i seng med et smil og klap dig selv på skulderen 'cause you made it. Og så kan du evt ringe på mandag og evt. få løst dit problem.