Flytte AU til SDU?

Tror ikke helt selv på den her, men hvis det er muligt ville jeg være en lykkelig mand.

Sagen er den at jeg efter endt STX(sommeren 08) tog et sabbatår og søgte så ind derefter med SDU som 1.priotet og AU som 2.priotet.
Mit gennemsnit (inkl. bonus) var 9,3 - netop 0,1 lavere end standbyplads ved SDU - og opnåede altså derfor standbyplads ved AU.

Jeg blev så ikke optaget til ved AU i denne omgang og kunne derfor først gøre brug af den næste år(sagde de på daværende tidspunkt), men har netop nu fået et brev ind ad døren hvor der står at de har plads til mig i februar 2010. (Hvilket kommer lidt som et chok for mig, da jeg nu havde forstået det sådan at jeg skulle starte til sommerstart 2010 ved AU, og derfor ville prøve at komme ind ved SDU igen).

For hele mit liv er centreret omkring odense, så SDU ville klart være at foretrække. Derfor var min plan at prøve igen i Odense - og hvis jeg ikke kom ind der, så self. benytte mig af min standbyplads til Århus.

Men nu har jeg altså fået endnu en mulighed, at starte i Århus her til februar. Mit spørgsmål består så ganske simpelt i om det mon på en eller anden måde er muligt at få flyttet min optagelse fra Århus til Odense. Lyder ikke sandsynligt, men hvis der er nogen af jer der har nogen anelse om hvordan det fungerer må I meget gerne give mig jeres input.

Og jeg har muligvis en at bytte med, for han ville sjovt nok hellere have været i Århus men kom ind I Odense, men vi droppede vores bytte-planer da han blev tilbudt en plads i Februar i Odense og jeg ikke gjorde(Hvilket jeg så er blevet gjort nu :smiley: ) - så skal lige have snakket med ham igen.

Men tror i der er en mulighed, når jeg nu ihhhh så åhhhh så gerne vil på SDU istedet for AU :O?
(Forøvrigt fik jeg kun 9(nu 7) i musik, selvom jeg var bedre til klaver(min musiklærers hovedinstrument) og guitar end ham & viste al den teori vi lærte i forvejen - på det grundlag at jeg snakkede for meget i timerne(ja jeg underviste de elever han ikke kunne) - Så det er min idiotiske nar af en gymnasiel musiklærer at være’s skyld alt dette bøvl. Dumme ham :slight_smile: )

Jo hurtigere svar jo bedre, for skal svare AU inden d. 5. November :slight_smile:

Aner det ikke…

Mit forslag ville umiddelbart være: skriv en mail til studievejlederen på AU og få din kammerat til at gøre det samme på SDU… og måske skulle du også selv skrive en mail til sdu og forklare dit ønske… I kan jo være heldige…

Umiddelbart tror jeg ikke det kan lade sig gøre, men som der bliver sagt i så frygteligt mange tråde herinde, så er det nok kun en studievejleder der reelt set kan svare dig på det her.

Mange gange held og lykke!

Emma

Ps. hvis det lykkedes ses vi jo nok til studiestart i februar på SDU :smiley:

Jeg har snakket med vedkommende, og han er heldigvis stadigvæk klar på at bytte - hvis det kan lade sig gøre.

Jeg gør selvfølgelig som du foreslår :slight_smile: .

Og krydser uendeligt meget fingre!..

Er der nogen der ved det :smiley: ?

studievejlederen eller faglig vejleder ved det. Det er eneste vej!

Hun holder til i Winsløwparken 17, over retsmedicinsk.