Forslag til og feedback af studmed.dk

Hejsa

Sikke dejligt at se at så mange brugere har fundet vej til studmed.dk og jeg kan se at folk så godt som er ved at finde ud af hvordan man bruger forumet. Flere har da i hvert fald “ratede” bøger og fine anmeldelser/erfaringer af nogle bøgerne er der også kommet. Men jeg håber da på at der kommer meget mere, så siden kan blive endnu mere attraktiv for os studerende!

Årsagen til dette emne er at jeg gerne vil have en masse feedback.

[ul]Hvad kan I ikke finde ud af.
Hvilke funktioner savner?
Er det ralevant at lave en link sektion hvor man kan tilføje medicinske link?
Er det relevant med en “note central”? Hvor alle kan uploade deres noter, så andre måske kan få brug for det?
Er det f.eks. relevant med en kalender hvor bl.a. alle studenter organisationer og fredagsbarer kan tilføje deres arrangementer. Personlig savner jeg et fælles sted hvor man kan se det? Men det er måske fint nok at folk kan læse det i SundogHed, MOK og Acuta?
Kan du finde udaf at bruge siden?
Er der noget der ikke virker…?
Eller har i fundet nogle stavefejl? Det er ikke hemmeligt at jeg ikke er en ørn til hverken dansk retstavning eller grammatikken…[/ul]

Har i en holdning til ovenstående eller noget andet, så kan i skrive et svar til dette emne.
I kan sende en email til [email protected] eller i kan sende mig en Privatbesked her i forumet, ved at bruge klikke på PB ikonet neden under denne post eller klikke her http://www.studmed.dk/privmsg.php?mode=post&u=2