Forslag til semesterets konkurrence?

Hejsa,

Nu er det tid til snart at starte dette semesters konkurrence. Men hvad skal den være?

Gaverne so-far:
3 bøger fra Munksgaard Danmark
3000kr i gavekort til en endnu ikke offentlifgjort ny boghandel, med meget spændende priser :bash:

:idea:

Måske noget med at gøre reklame på sit universitet/hospital for siden her? Det er vel en portal for uddannede læger, og ikke kun stud.med.'er?
… eller? :?:

Det ville gøre meget for publicity tror jeg. Jeg har efter ½ år på SDU ikke set skyggen af studmed.dk “reklame” eller bare henvisning eller godt råd fra medstuderende. Ved ikke om det er en politik du kører Frold, eller noget, men der kunne sagtens stå studmed.dk i rus-folderen, introhæftet, i Acuta/Sund & Hed eller KU’s mediciner-blad, på oplslagstavlen eller noget.

:idea:

I samme forbindelse (og slet slet ikke fordi jeg er god til det), kunne man lave en konkurrence over et slags “banner” / stud.med.-logo, eller studmed-avatar af en art.

Dette banner, kunne jo være fremragende at hænge op på opslagstavlen på universiteter/personalestuer eller hvad ved jeg :wink:

Enig!

Helt konkret kunne konkurrencen defineres sådan her:

  • Lav en poster, størrelse A4 (nem at printe, og kan forstørres).
    Valgfrit om siden er på højkant, eller om den skal “ligge ned”.

  • På posteren skal der være en “reklame” for studmed.dk, og en forklaring af hvad studmed.dk er.
    Der skal desuden være et logo for studmed.dk på posteren.

    :smiley:

Bortset så jeg studmed.dk nævnt i Mokken den anden dag (Københavner bladet).

Det var faktisk lidt a la det jeg allerede havde i tankerne :smiley: