Forslag til studmed.dk

Først vil jeg sige tak for et godt site!

Under generel debat på forsiden er der pt 7 tråde, hvilket efter min mening er alt for lidt. På mange andre fora ser man 20+ tråde. Synes som minimum det skal op på 15. Hellere have “gamle tråde” der står lidt for længe, end “nye tråde” der hurtigt fjernes fra forsiden (som det til dels er nu).

Derudover bør de medicinske nyheder flyttes, f.eks ud i højre side. Som det er nu optager de alt for meget forsideplads.

Forslag nr. 2: Hurtigere server :smiley: Dette forum er hårrejsende langsomt! For mig tager det ofte 20-30 sekunder at loade siderne, og det er på en 3mbit forbindelse :stuck_out_tongue:

x2

Samme her, hvis ikke længere, men jeg har en 20mbit :wink:

x2[/quote]

x3
Er endda så glad for siten, at min mand (efter heftig reklame fra min side)er blevet så inspirerede af jeres, måske først og fremmest Frolds, indsats, at han nu laver et lignende forum for sit studie :wink:

Hele studmed.dk redesignes i nær fremtid - jeg skal huske det…

Dette har højeste priotet - serveren er blevet gradvis langsommere. Jeg kan oplyse at jeg den 21/8 har et møde med en potentiel serversponser, så må vi se hvad det ender med. Men tror mig - dette har mit højeste fokus.

Siden er god fordi I bruger den :wink:

Hejsa,

Jeg har nu en sponsor til en server, så skal jeg bare lige finde en og hvordan…

Nice!

Jubii!
(ok jeg sidder på en 300kb forbindelse, men ikke desto mindre:)
Hurra!

[quote=“frold”:2d7nbe52]
Hejsa,

Jeg har nu en sponsor til en server, så skal jeg bare lige finde en og hvordan…[/quote]

Så er serveren bestilt - det bliver nu en server i DK - vi startede med en server i USA (skidt hit), de sidst 2 år en server i tyskland, og nu kommer det så til at blive en server i DK - det håber jeg vi alle bliver glade for. Jer fra KU bliver extra glade - den kommer til at stå på Østerbro - sikke pingtider i får :smiley:

Server detaljer (1U):
Dual Core Intel® Xeon® 3040 Processor at 1.86GHz, 2MB L2 cache, 1066MHz FSB
1GB DDR2 SDRAM 667MHz Memory (1x1GB dual ranked DIMMs), ECC
3,5" SATA-harddisk på 160 GB (7.200 omdr./min.)

Bl.a medfølger også SMS overvågning - så skulle den gå ned, så vil jeg for fremtiden modtage en SMS og så skal vi nok banke den op igen.

Nå, jeg kommer med flere detaljer når jeg ved mere.

Tidshorisont - mindst 14 dage.

Det er godt jeg lige er flyttet til Østerbro. Sikke megt tid jeg kommer til at spare:-)

Så er serveren kommet til Østerbro, så skal den bare installeres, testes og så skal jeg til at overveje opdatering og flytning af filer…

I ser når vi er på den nye server… :smiley: