Frold søger en fodboldklub - kan du hjælpe?

Hejsa

Frold ville høre om der i Kbh (jo tættere på Hellerup/Gentofte desto bedre) fandte en fodboldklub (evt. for studerende), som ville passe til mit lave ambitionsniveau :smiley: - så kender du en klub der opfylder nedestående betingelser, så lad mig endelig vide…

Jeg er en 26 årig studerende med fødderne skruet forkert på og hvor form aktuelt er et fremmedord.

Jeg kunne godt tænke mig at komme igang med at spillle noget fodbold, jeg har da jeg i sin tid startede på mit studie spillet i en studenterklub (DSIO - I odense) i et års tid og det er så også den eneste fodboldklub erfaring jeg har. Men det er nu ved at være 2+ år siden.

Det jeg søger er egentlig et hold hvor det sociale er yderst vigtigt og hvor der ikke er en der står med rødspringte øjne og adrenalinen pumpene rundt i kroppen og råber “Frold!! - 100 mere”. Selve det at spille kampe er ikke noget jeg kan gøre hver weekend og hvis holdet mest var et træningshold + lidt spil-på-2-mål-hold, så gjorde det mig nu heller noget.

Så kort fortalt søger jeg et socialthold, hvor der gerne må grines når bolden havner lidt andre steder end planlagt.
Kender du en klub eller et hold der vil passe til mig og mine ambitioner (nogle vil sikkert læse mangel af samme :slight_smile: ) Og i givet fald hvem skal jeg kontakte og hvad koster det? Kan man starte på denne tid af året?

Mvh
Frold

Hej Frederik.
Du får svar fra en som ikke selv interesserer sig for fodbold. Men jeg ved at på Lyngbyvej - Tuborgvej ligger der fb-klubben (B1903 tror jeg den hedder). Ellers ligger der en ved Svanemøllen station (B93).
Hvis din primær mål er at komme i form, så kan jeg anbefale motionscenter på Gentofte sygehus. De har alt det man skal bruge, og det koster en 50’er pr. måned!

God træning.
Vh Singh

[quote=“Singh”:2w7lenld]
Hvis din primær mål er at komme i form, så kan jeg anbefale motionscenter på Gentofte sygehus. De har alt det man skal bruge, og det koster en 50’er pr. måned!

God træning.
Vh Singh[/quote]

Tak for hjælpen… jeg har faktisk også lavet en post i B1903 debat forum - faktisk før jeg lavede denne her :smiley: .

Jeg er ikke så meget til motionscentre. Før jeg gider dyrke idræt skal det have et islet af leg - ja, jeg er en legedreng!! Og det er det jeg kan lide ved fo´bold(som de sagde på fyn da jeg boede der), så kan man trylle lidt med en bold eller som mig erkende, at det var godt jeg ikek valgte en proff. fodboldkariere for da ville jeg være endnu mere fattig end nu.

Men tak for hjælpen… :smiley:

Kunne være der var nogle der spillede på et fritidshold etc. og som manglede en ekstra bænkevarmer. For nu vil frold gerne have spændt ballerne og bringe hvilepulsen ned og skulle fedt fordelingen blive bedre gjorde det heller ikke noget. Okay er det et hold hvor 3. halvleg er lige så lang som 1. og 2. så gør det heller ikek noget.

Hej Friold,
et glimrende alternativ er Panum SK alias glansholdet. Vi er et hold bestående af medicinstuderende og færdigtuddannede læger. Vi hygger os meget godt og hvis det er træning der er sagen er det til to mål, ellers er det primært kampe og det sociale.
Hvis det har interesse kan du jo skrive :slight_smile:

Jamen det lyder da lige som noget for mig :smiley:

Hvor?, hvor ofte? og hvad koster det? Tja, mere jeg skal vide?

Ville gerne spille fodbold på et fast hold. Har hørt at der er et hold på panum for mediciner. Hvem skal man kontakte og hvordan bliver man medl.?

Mvh Benjamin