Ggode ideer til hvad man kan læse forude?

Det vil jeg fuldt ud tilslutte mig til!
Manglen på en pædagogisk fremstilling af stoffet skal man lede længe efter! Den eneste plus i mit tilfælde var at den var skrevet på dansk, så jeg samtidigt kan lære nogle fagtermer i et almindeligt sprog.

Og formodentlig er jeg færdig med den i denne omgang :stuck_out_tongue:

Hmmm The House of God af Samuel Shem - så ved du hvordan verden på den anden side ser ud :wink:

[quote=“Crazyguitarman” post=80155]Nu er jeg ikke ligefrem erfaren, da jeg også først starter 1. februar.

På pensumlisten i år er opgivet Hole’s essentials of human anatomy and physiology, og som supplerende læsning er opgivet Menneskets Anatomi og Fysiologi. Jeg har ikke fået læst i Hole’s endnu da jeg først har købt den idag, men har læst lidt i Menneskets anatomi og fysiologi. Jeg synes den starter på et lavt niveau, så man sagtens kan følge med uden at have nogen speciel forhåndsviden.

Det er i hvert fald to bøger du kan kigge på, og begge er relevante for dig på 1. semester, medmindre der bliver ændret i studieplanen. :)[/quote]

Det er total overkill at læse begge disse bøger…
Holes er pensum på 1. sem og den anden er ren og skær “hygge-læsning”…

Kan godt forstå du gerne vil i gang, men som de andre skriver, skal du nok nå at få RIGELIGT at læse de næste 6 år, så ro på og nyd friheden!