Gode råd til B5?

Det er et stykke tid siden jeg havde B5, da vi havde John - men tror Mengliang har taget over?

Jeg gik lidt i panik over B5, fordi anatomien virker enormt stort, men i teorien er det ikke så galt, når man lige trækker vejret og kigger på det. Anvend din go-to måde at lære anatomi på, jeg var glad for ANKI til anatomi og Ninja Nerd for at få det lidt mere visuelt.

Fysiologien var svær og jeg synes ikke undervisningen var super god, var glad for FADL kursus + Ninja Nerd

I forhold til tidligere eksamenssæt, så er de glimrende opgaver at øve sig på og sikre at man har styr på diverse begreber og formler. Kender en del som kun kigger på gamle eksamenssæt og så arbejder sig baglæns derfra => ser et begreb, lærer alt om det => og så opbygger de over tid en slags viden der jo er eksamensrelevant. Jeg bruger personligt gamle eksamenssæt som en slags vejledning til hvilke mangler jeg har når vi er færdig med undervisningen.

edit: hvis det er mengliang, så husk han er vildt glad for embryologi

edit edit: Videoforelæsninger fra B5 læs dette, der er ny fysiologi lærer - tænker kun det kan være bedre end det vi fik