GSK-karakterer vs. kvote 1 eller 2?

Hej igen!

Det bliver spændende at se, hvad det bliver til.
Men jo, jeg søger igennem kvote 1, jeg var bare lidt nysgerrig :slight_smile:

Mht. at du læser både kemi og fysik på B, så troede jeg egentlig at det var et krav, at man havde bestået det på C inden!
Jeg kan godt forstå, at du har svært ved det, hvis du har lagt hårdt ud fra folkeskole-niveau til B-niveau :shock:

Er SDU din 1. prioritet ?

Egentlig er det vist også et krav, men du kan jo ikke se på beviset, at jeg ikke har læst det :slight_smile: Det var min studievejleder, der mente, at det ikke skulle blive noget problem! Og derfor godkendte han mig straks til begge niveauer - det er jo uddannelsesvejlederne, der i sidste ende godkender det! Da min bror skulle læse HD, havde han heller ikke haft Mat C på stx men læste det direkte på B om aftenen… Det er selvfølgelig også noget andet, men mange af dem, der skal læse f.eks. HD tager ikke Mat C først.

Men ja, det er rigtig rigtig svært - og for første gang i mit liv, er jeg i tvivl om hvorvidt jeg klarer den! :roll:

Nej, KU er min første prioritet, dernæst SDU… Og hvis jeg ellers består alt det her, så søger jeg nok også ind på AU, Kvote 1 :slight_smile:

Du søgte AU som 2. prioritet?

Yep, AU er min 2. prioritet. Jeg bor lige imellem SDU og AU, men jeg må indrømme, at SDU’s studieordning tiltaler mig betydeligt mere. Ydermere skal jeg da heller ikke kunne afvise, at Aarhus/Aalborg-situationen har gjort det endelige udslag for mit valg :roll:

Haha… Get your point :wink: Også derfor jeg ikke har søgt ind på AU endnu…

Vi må bare krydse fingre… :slight_smile:

Hvem ved, måske mødes vi ude i den virkelige Campusverden om nogle måneder? :slight_smile:

Ha’ det godt så længe :slight_smile:

Kh. Littleprincess…