Guide til 25mb på din hotmail konto. Update: Måske 250MB!

Hmm, nu har jeg kigget på Mikkels konto og opgivet… jeg kan ikke engang ændre adresse til Spanien (hvor jeg befinder mig)…

Til gengæld ser det ud til at alle får 250 MB fra september, hvis det kan trøste nogen…

http://www.imagine-msn.com/hotmail/da-DK/upgrade.aspx

Aporskrog: Du skal have tak for forsøget. Jeg synes det er meget mærkeligt.

Sveinar: Hvis du stadig er frisk på at forsøge, og prøve at hive sværdet ud af stenen, så skriv lige en mail til [email protected], så du kan få mit password

[quote=“aporskrog”:1w3mvr7o]Til gengæld ser det ud til at alle får 250 MB fra september, hvis det kan trøste nogen…

http://www.imagine-msn.com/hotmail/da-DK/upgrade.aspx[/quote]

Den besked stod der også for et år siden… men ja, der kommer jo altid en september til :roll:

Efter at have forsøgt med Mikkels konto uden held, tror jeg at jeg har fundet frem til problemet. Da jeg lavede min egen konto, blev jeg sendt til en anden side efter at have opdateret min profil. Det blev jeg ikke nu, siden reloadet bare. Bagefter var informationen glemt. For at teste om de nu skulle have en form for landidentifikation, forsøgte jeg at opdatere andre oplysninger, som stilling. Det kunne den heller ikke. Man kunne heller ikke komme tilbage til hotmail-kontoen fra opdater profil-siden, den kom med en “page not found”-fejlmelding. Jeg tror simpelthen der er en fejl med funktionen “opdater profil”, selv om det virker mærkeligt at den ikke er lavet endnu.
Men når man ikke engang kan opdatere information om sin stilling eller andet, så er der vel ikke andre forklaringer?

Man kan jo håbe at funktionen vender tilbage snarest, så man kan lave tricket igen, det er jo ret smart.

Hvis andre måske kunne teste min påstand ved at ændre på andre ting i deres profil end land, og melde tilbage ville det være rart.

Sveinar

nej jeg kan heller ikke opdatere min profil længere

godt jeg flyttede til Beverly Hills 90210 for et godt stykke tid siden …

Sveiner: Tak fordi du prøvede. Må nok vænne mig til at have en lille én. :smiley:

Jeg vil prøve igen på et andet tidspunkt for at se om der skulle være noget galt fra hotmail´s side.

Jeg har et par gmail invites tilovers, hvis der er nogen der er interesseret. 2 GB gratis…

NU var den der. Jeg prøvede fra Rigets computer (Riget har nemlig kun én computer), og nu virkede det. Nu kan de spamme så meget de har lyst til.

Måske de har fixet fejlen…?

Andre der har prøvet igen og set om det er muligt?

Fik du 25 eller 250mb?

Det virker altså stadig ikke for mig. Jeg kan godt få den til at registrere at jeg bor i USA, men jeg har stadig kun snoldede 2MB.
piv :cry:
Hvorfor?

jeg har lige lavet nummeret med den der proxify.com eller hvad den nu hed… det var kun aktiveringen der ikke lige kunne lykkes gennem denne proxy, og så gik jeg bare ind via den hollandske oversigt, og trykkede bare på en af de gratis…

nu har jeg 25 mb

juks husk du skal lukke din konto ned for at få de 25 mb

Nå ja :oops:
Men nu lykkedes det! Hurra! 25MB! :up:

gmail = 2 GB

2mb :lol:

25mb :roll:

2 GB :wohow: gmail :up:

Jeg kan da godt se at gmail har mere plads… men jeg gider simpelthen ikke have flere mailadresse. Min hotmail har jeg haft i 5 år, og det er den folk bruger på msn, og i diverse fora, og jeg har rigeligt plads i mine 25 mb…

Jeg har selvfølgelig også en pop3 account fra min udbyder, som jeg også bruger, og hvis jeg så skulle have endnu en account - det orker jeg næsten ikke…

men ellers et godt alternativ…

Kan det ikke passe at alle nu pr automatik har 25mb?

nej, min kæreste havde kun 2mb, men så skiftede jeg arbejds og bo sted til california 90210, og vupti så havde hun 250mb…

tja… min hotmail-indbox er ihvertfald vokset. før var den konstant ved at være fyldt op, men for et par dage siden fik jeg mere plads. Det gør sig vist også gældende for flere af mine venner! :smiley:

Jeg har lige pludselig fået 250Mb… Hmm!