Gylleplus lukker og slukker

I halvandet år har man kunne hente sit KU-skema til sin Outlook, PDA eller telefon via Gylleplus. Nu skifter jeg imidlertid serverhosting, og har i den forbindelse valgt at lukke for denne service.

Jeg ser ingen grund til at konvertere Gylleplus til at kunne køre på den nye server, for nogen tid efter den blev søsat, lavede MDB/studiesalen deres egen version, som de stadig tilbyder. Enkelte småting er anderledes ifht. min version, men det er et udmærket alternativ.

Find den på http://www.mdb.ku.dk/cal/

:mrgreen:
Jamen så siger jeg tak for et godt program/arbejde!

Mdb’s side ser da også ud til at fungere udmærket, det tog mig mindre end 2 minutter at komme over på deres system.

:smiley:

Har også brugt gylleplus med fornøjelse, så tak for dit arbejde! Fortsat den bedst fungerende af de løsninger, der er fremkommet :wink:

  • Mikkel

Ja, tak for et super nice program. Har været en fornøjelse at bruge det.

Apropos MDB’s alternativ…
Nu har prøvet af nogle omgange at få MDB’s version til at virke, men den bliver ved med at give fejlmeddelelser.

Når jeg forsøger at oprette nedenstående link i Remote Calendars
http://www.mdb.ku.dk/cal/calendars/Medi … 005C27.ics

Siger programmet:
“The underlying connection was closed: The connection was closed unexpectedly.”

Efter yderligere lidt tid siger den:
“An error has occured when subscribing: not all of your iCalendar has been subscribed. Delete it and retry, or contact the RemoteCalendars project”

Nogen der kan gennemskue hvad problemet er? Jeg har aldrig haft problemer med at tilføje/opdatere gylleplus.

Så er der lukket for det varme vand, og det er egentlig lidt ærgeligt. Jeg har nemlig bemærket, at ændringer på Syllabus af og til ikke afspejler sig i MDB’s version. Er der andre, som har oplevet det samme?

@thomasbo: Har ikke den ringeste idé - Kan du downloade ICS’en som linket peger på via en alm. browser?

ja jeg siger også tak for et godt program!

er dog lidt skuffet over mdb’s, idet man her ikke får at vide hvor undervisningen foregår! det er jo ret væsentligt at man ved, hvor man skal have time…

er der nogen der ved om man selv kan ændre det?

-maria

Det gør man, det står blot i kommentarerne… Jeg havde for længe siden en mailudveksling, hvor jeg foreslog MDB at lave de samme ændringer, som jeg fik foreslået via feedback fra testere her fra forummet. De svarede aldrig tilbage ang. ændringerne.