Har nogle af jer erfaringer med Panumhaven?

Kære studmed’er!

Jeg har en lille sprælsk søn som jeg skal have i vuggestue næste sommer så jeg kan fortsætte på studiet.

I den anledning vil jeg gerne spørge jer om nogle af jer har erfaringer med den integrerede institution Panumhaven? Er pædagogerne søde? Trives dit barn der?

På forhånd tak :smiley:

Så et opslag på punkt.ku den anden dag om at den lukker engang til foråret…!! -noget med at jura vil have deres lokaler igen og sund ikke kan/vil finde nye der egner sig til formålet. Så du skal nok ikke fokusere alt for ensidigt på lige netop den institution.

Hejsa

Jeg har 2 børn i panumhaven og har kun godt at sige om institutionen og så er der bare alletiders super personale.

Det er rigtig at institutionen ‘lukker’ pr 31.3.10 idet lokalerne tilhører jura og Panum har nægtet at leve optil den aftale de havde med Panumhaven om at finde andre lokaler.

Der arbejdes dog hårdt på at finde andre lokaler, så at institutionen kan fortsætte et andet sted og selvfølgelig med det samme skønne personale.

Hej.
Jeg har et barn i vuggestuen i Panumhaven. Jeg kan kun anbefale institutionen, som har levet op til alle mine forventninger og min søn er glad dér… især den italienske madmors frokostretter er et hit! Pædagogerne og medhjælperne er eget søde og opmærksomme, de lytter til både forældre og børn og gør deres bedste for alle, - selvfølgelig mest for børnene :slight_smile:

Jeg regner stærkt med at der bliver fundet andre lokaler, der bliver arbejdet på sagen og det ville virkelig være en skam at lukke en velfungerende institution. Vi rejser gerne fra Svanemølle-kvarteret hver dag for at aflevere på Nørrebro. Hurra for Panumhaven.

Mvh.