Haves: KU september 2007 Ønskes: KU Februar 2008

Hej med jer

Jeg er så heldig at jeg er blevet optaget pr. 1/9. Da jeg har et fuldtidsjob jeg skal have afviklet samt andre personlige sager ville jeg meget gerne vente med at starte til februar 2008. Jeg har idag talt med studieadministrationen og de mente nok de kunne hjælpe mig med det - men er der nogen der brænder efter en sommerstart og har lyst til at bytte synes jeg da de skal have muligheden… :smiley:

Mange hilsner

Jesper

Hej Jesper
Jeg har en start i feb 2008 og vil meget gerne have en til sep 2007 i stedet (begge to på KU).
Jeg har også talt med studieadministartionen. Her vil de ikke garantere mig en studieplads til sommer. Jeg tror ikke vi kan aftale at bytte. Tror du? Det kunne ellers være rigtig dejligt. Mon ikke de klarer det for os?
Vh Ida Marie

Hej Ida Marie

Det ville være super - ring til mig på 51386413 og lad os aftale nærmere

Mvh

Jesper

We!
Jeg fik min byttet.

weeee også her - jeg fik også min byttet-111 :smiley:

jamen held og lykke begge to :smiley: . jeg starter selv til februar så vi ses nok i løbet af studiet.

Hej Jesper,

Jag kom också in i Köpenhamn sept 2007, eftersom jag är 28 år, men har bytt till februaristart av samma orsak som du.

Såg att du är 30 år. Då blir vi väl två av de älsta på februaristarten?! Vet du i vilken hold du ska gå? Jag tror jag går i 107.

Hör gärna av dig,

mvh,
Maria ([email protected])