Hjælp med at udbrede kendskabet til studmed.dk

Hejsa

Jeg bruger efterhånden mere og mere tid på selve siden - således føler jeg ikke at jeg har så meget tid til at rende land og rige rundt for at “reklamere” for siden, så måske du gad hjælpe?

Det eneste du skal gøre er at printe nogle af nedenstående reklamer ud og sætte dem op ved dit studiested - det ville være en kæmpe hjælp.

Specielt Odense og Århus har jeg ikke adgang til, men også på Panum ville det være dejligt om der kom nogle reklamer op nu hvor det nye semester er startet og en masse nye potentielle brugere af studmed.dk

Jo flere vi er, der benytter siden, jo sjovere er den at bruge, så det må være i alles interesse at så mange som muligt bruger siden. Vi er allerede mange, men vi kunne godt være lidt flere :wink:

P.s. Du må meget gerne lige skrive et svar til denne post om hvor du sætter posters up - så flere ikke påtænker at sætte op samme sted. Tak!

Er der slet ikke nogle der lige vil hjælpe med at printe lidt ud og sætte dem op? :cry: :cry: :cry:

Specielt i Odense og Århus har jeg brug for hjælp!!

Jeg sætter selv op på Panum og på Gentofte sygehus’s studenter lokaler

Jeg skal nok sætte et par stykker op i Århus

Smukt - har selv lige printet 80 A4 ark ud på det lokale bibliotek (der er det gratis)

Odense, så mangler vi bare din hjælp, så der kan komme noget op på Campus og Winsløwparken :smiley:

Kom så Odense giv en hånd - i kan printe gratis ud i EDB salen i winsløwparken eller oppe ved den mikroskopi-salen på Campus… :wink:

He he, ikke længere Frold. Nu har de indført SDU-dollars, som man skal købe for, at kunne printe. Man får kun et vist antal gratis pr. semester.
Men jeg vil da gerne se om jeg ikke kan gøre en indsats.

Jeg kan godt sætte et sæt op på Hvidovre når jeg starter derude d.13.

Lækkert Diemer

Så er der sat op på:

Panum
Teilum
Riget
Gentofte sygehus’s studieområde
Herlev’s ditto

Fik du sat nogle op Diemer?

Og hvad med Odense og Århus er der nogle der er søde at sætter op der?

har. som nævnt tidligere, sat nogle op i medicinerhuset og studieafsnittet i århus

Jeg skal nok skrive adressen på din hjemmeside oppe i histologisalen på SDU, men jeg har ikke lige tid til at printe ting og sager ud og hænge op … men lidt har vel også ret : )

@jensemand Lækkert :smiley:

@Trine - alt er bedre end intet… :smiley:

/Tak skal alle venlige sjæle have…

Jep. Jeg satte dog kun en seddel op da der ikke er så meget opslagstavleplads. Jeg valgte “Reklame”. Den er sat op i opholdsstuen i tutorcentret.