Holdlister til 6. sem

Kommer holdlisterne altid så sent? Det er nu den 17. januar og semesteret starter den 30. Lidt surt ikke at vide om man eventuelt skal til at kæmpe sig til Herlev hver dag…

  • Mikkel

Det er ganske normalt, der er ikke noget at gøre.

mht Herlev kan du ligeså godt vænne dig til det. På overbygningen anses Herlev for at være lokalt i modsætning til Rønne, Hillerød, Roskilde, Køge, Nykøbinf F. mv

Ovenstående er rigtigt!

Jeg vil dóg lige indskyde: Jeg må nok erkende at KKA service overfor de studerende er 100gange bedre end bureaukraterne på panums. Jeg synes det var befriende at slippe for panums åndsvage bureaukrati - hvor ingen ved noget og dem der ved noget er til møde, ferie, orlov what ever.

Så glæd dig på lang sigt!

Just my 2 cents

Husk dog at give KKA din gyldige KU adresse - de sender en del ud på mail

Det er såmænd ikke så meget et spørgsmål om hvor jeg kommer hen… jeg klarer sgu’ nok at tage til Herlev.

Jeg er blot rystet over, hvor ringe service det er, at man skal melde sig til en 1. december (og her er ingen kære mor, hvis man glemmer det…) - og så får man først besked lige inden man skal starte.

  • Mikkel

Da jeg skulle begynde på 6. sem for et år siden, hang holdlisterne på Panum længe før vi fik besked pr brev. Ved ikke, om det måske forholder sig på samme måde i år?

Astrid

De kom i går eftermiddag… Men, kun som opslag på Panum, de er stadigvæk ikke dukket op på Nettet¨, så hvis jeg ikke tilfældigvis havde ringet til Gitte på Fakultetsgangen, så havde jeg ikke anet, at der var sket noget - og tage fra Roskilde til Panum kun for at se efter det, det…

Iøvrigt er det stadigvæk alt for sent, og vi har endnu ikke fået at vide, hvilket hold i klinikudvalget vi er kommet på, så man kan stadigvæk planlægge O og en skid.

  • Mikkel

Apropro holdlister… hvor finder man dem (skal starte på 3.sem og vores hold er svundet meget ind og derfor muligvis nedlagt! :0(
Men hvor præcis finder man sit nye hold???

Hvis I er blevet nedlagt, så blir I ringet op og får det at vide. Muligvis får I lov at ønske om, hvilket hold I så vil på. Det skete i hvert fald for mit hold efter 1.semester.
Ellers så skal holdlisterne gerne hænge på jeres 3.semester opslagstavle

På 3. semester hænger de nede på anatomisk institut, gør de ikke? eller er det kun eksamenslisterne…

Ja, det er jo over et år siden - så hurtigt man dog glemmer :wink: