Hvad synes I om forummet?

Jeg er meget interesseret I at høre hvad folk synes om forummet.
Jeg har ikke tænkt mig at skifte det ud, men jeg kunne f.eks. godt skifte farverne eller installere en dansk version.

Det var lidt min frygt, at folk ville have svært ved at bruge de mange funktioner phpBB har, men det ser jo ud til, at det går meget godt. Vi er nået op over 300 indlæg, og de kommer fra mange forskellige brugere.

Lad mig høre hvis I har kommentarer til strukturen:

Skal der f.eks. oprettes nye undergrupper?
Skal der fjernes undergrupper?
Andre forslag?

Venlig hilsen Christian Tørring

Hej Christian

Jeg synes at der er lige rigeligt med undergrupper, der er mange grupper hvor der ikke sker noget…
En anden mulighed er at ændre forum-linket fra startsiden til http://www.pdamed.dk/forum

Jeg er enig med rené

du kan evt. oprette mappen /forum og lægge en html fil der peger videre til der hvor forumet ligger nu! Ligesom vi har gjort med studmed.dk der peger på studmed.dk/nuke. Jeg kan ikke lige huske koden, men det giver sig hvad der skal ændres når du åbner index.html på studmed.dk.

Jeg er pt. i kbh og har derfor ikke lige ftp adgang ellers kunne jeg godt gøre det. Men kommer nok først til odense på mandag.

Jeg synes at det var en idee at skifte til dansk sprog, så kan folk jo selv vælge? Du har f.eks. en engelsk anmeldelse og jeg kommer også til at ligge nogle engelsk anmeldelser op og de brugere vil sikkert gerne have at forumet findes på engelsk.

Jeg synes det køre godt for dette forum og at der er en livlig debat, så der er ingen grund til nogen revolution!

Hey Christian !

Jeg synes det nye forum er virkeligt godt. Det er vildt flot og er nemt at gå til. Godt gået…

Sylvest

hej Christian

Jeg tror René har gjort dig obs på det, men der er forskel på at skrive http://www.pdamed.dk/forum også trykke på forum-kanppen inde på pdamed.dk. Først nævnte føre en til oversigten over fora på pdamed sidst nævnte føre en direkte til grundforumet…jeg ved ikke om det er hensigten.
Jeg vil foreslå at forum-knappen også føre til fora oversigten, hvilket måske vil genererer mere aktivitet i de andre fora.

:lol:

Det er hensigten, men måske ikke det smarteste.
Linket på forsiden fører til oversigten.

Hej Tørring.
Lækker lille site du holder dig…rigtig nyttig, god på info osv.

Keep it up. :wink:
Jonas