Hvilke GMAT bøger?

, , ,

Hejsa.
Jeg står og skal til at købe de populære GMAT-bøger, da jeg ikke følte Aspiri kurset, gav mig tilstrækkeligt til at jeg vil købe det igen næste år.

Jeg har fundet et fint Bundle med de 4 nyeste bøger, men ville høre om det overhovedet er nødvendigt? Er der nogle bøger der er vigtigere end andre? Hvis ja, hvilke?
Det er denne Bundle jeg havde i tankerne:
GMAT Official Guide 2023-2024: Book + Online Question Bank,
GMAT Official Guide 2023-2024 Verbal Review: Book + Online Question Bank, and
GMAT Official Guide 2023-2024 Quantitative Review: Book + Online Question Bank, and
GMAT Official Guide 2023-2024 Data Insights: Book + Online Question Bank.

Hvad tænker i?

På forhånd mange tak for svar <3

Hej :smile:

Jeg synes ikke Gmat formatet hjalp mig til at forberede mig, mest fordi gmat indholdet ikke ligner det som Unitesten indeholder.

Jeg havde kun en official guide, så kan ikke udtale mig om de andre slags bøger de laver.

Årh, mega ærgerligt. Synes heller ikke Aspiri hjalp til uni-testen… Men derimod hjalp det mig virkeligt meget til Ku-s optagelsesprøve. Pis pis. Det er forsøget værd I guess. Det var den kvantitative del jeg scorede mindst i, så det er lidt der jeg helst skal forbedre mig

Hey,
GMAT bøgernes indhold, i hvertfald den kvantitative del, minder mere om KUs optagelsesprøvernes indhold. UniTest tester mere ens IQ eller logiske evner og ikke så meget formler, ligninger, matematiske love osv. som der er meget om i GMAT testen. GAT tests er gode til forbederelse samt at læse bøger og tænke kritisk over det du læser, mens du samtidig øger din læsehastighed. Ellers er der ikke meget mere for, end at være veludhvilet på dagen og have et positiv mindset med sig gennem hele testen:) God sommer,
VH. Dan

Tak. Kender godt til prøven, har været oppe før. Kan se jeg scorede lavt i den kvantitative del, og det var derfor jeg rigtigt gerne ville forbedre dette. Hmm. Må gå i tænkeboks

har du prøvet at øve GAT inden?

Nej, det er ny information for mig. Så tænker det er noget jeg klart skal bruge inden næste gang:)

Ville også anbefale GAT tests. Der ligger en masse online fra tidligere års prøver. Brugte selv GAT + aspiri. Synes aspiri var meget ringe i forhold til GAT tests.

Nu skal jeg ikke selv til unitest, men jeg mindes vist nok (fra dengang jeg var op), at den er baseret på et australsk-baseret testsystem, der kaldes ACER. Måske findes der materiale, der specifikt træner denne testform et eller andet sted? Man kan finde noget materiale til uniTEST på ACERs hjemmeside (det er meget begrænset materiale, men måske det kunne hjælpe?)

https://www.vcaa.vic.edu.au/assessment/vce-assessment/general-achievement-test/pastGAT/Pages/index.aspx

• Link til GAT tests
1 Synes om