Hvilken Munksgaard bog?

Jeg skal deltage i en fokusgruppe hos Munksgaard, og får i den anledning en valgfri bog fra forlaget.

Men hvilken skal jeg vælge?

Jeg har kigget på, hvad vi skal bruge på resten af bachelor delen på SDU og der er det kun “Klinisk dermatologi og venerologi”, der bliver anbefalet. Men så har jeg også fundet “Basisbog i medicin og kirurgi”, som tilsyneladende skulle være ganske brugbar på kandidat delen.

Så hvad synes i, skal det være dermatologi eller basisbog? … eller noget helt tredje?

Ville 100% vælge Basisbogen, den var guld værd på kandidaten (altså på KU)! Brugte næsten kun den og kun Medicinsk Kompendie meget lidt!
Og hvis man skulle have en særlig interesse for Derma, så ville jeg vælge FADL´s bog som er mere omfattende end Munksgaards!

Og altid lækkert med en gratis bog :smiley:

:smiley: Den fokusgruppe skal jeg også deltage i, men er endnu ikke nået så langt som til at overveje mit bogvalg…!!

Hvis du ikke allerede har den, så helt sikkert basisbogen :smiley:

jeg kender ikke pensum på SDU, men på KU, så får du også brug for klinisk neurologi og neurokir., derma bogen og øre-næse-hals.

Må tilslutte mig Basisbogen også! Der er da maksimalt udbytte af deltagelse i fokus-gruppen…

Skulle jeg vælge efter interesse og bøger jeg ikke allerede har må det blive Traumatologi bogen.

Min Neuro-bog er fra FADL.

Derma og ØNH er også ganske dyre, og brugte dem selv her i foråret på KU 11. semester.