Hvor gammel bliver du?

Ekstra bladet har en aldersudregner som skyder undertegnede til at blive 99,5 år gammel. Den er ret sjov, men om det virker ved jeg ikke.

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=335204

Jeg bliver 92.

Godt jeg ikke er venstrehåndet!
Så var jeg kun blevet 91…

jeg blir 87 :S

73…

96,5… - og skulle underet ske at jeg bliver praktiserende religiøs og starter med noget frivilligt eller godgørende arbejde regelmæssigt bliver jeg en olding på 101,5 år :lol:

Hmm jeg bliver 78. Ser man det. Gad vide om mit forhøjede blodtryk også bare kunne spille en lille bitte rolle. Så er jeg jo også venstre håndet - det trækker jo et par år ned … suk.

tænkte det samme, mit overforbrug af kebab og muffins + salt bør alt andet lige “boomerange” tilbage i knolden på mig, før eller siden…

80 bliver jeg :slight_smile:

Men det kommer vel også an på hvilke planer Bush / Bin Laden / Ahmadinejad har.

Hmm, ved ikke helt hvor seriøst man skal tage den test, det er muligt at blive -20 år…

tøhø, jeg bliver 102…
det ér rigeligt for mig, så jeg tror jeg fortsætter med rødvinen…

89,5

Jeg bliver 97 - Så er der 71 år endnu!

Jeg bliver 87… Hvorfor skal det være godt for forventet levealder at have to eller flere døtre (godt for mine forældre, de har 3, men da vi alle tre var teenagere tror jeg nu ikke, at det var deres opfattelse, at det gjorde underværker for deres sundhed!!)? Det gav mig 3 år ekstra, da jeg lavede den om til det?

Meget apropos vores LAAAANGE debat om rygning:

Jeg har indtil for nyligt røget en pakke om dagen, og er stadig aktiv festryger -

OG JEG BLIVER 104 ÅR! :smiley:

TA DEN - det er langt mere end de ikke-rygere der har blandet sig i debatten! :lol:

101,5år - så lang tid gider jeg altså ikke at være til - vil droppe det frivillige arbejde og begynde på usikker sex med skiftende partnere.

haha, lol :smiley:
Jeg bliver 107 ÅR!!! Så lever man vist for sundt… (eller… :wink: )

97 somre og 96 vintre.

[quote=“Christie”:3sz6pfpf]Meget apropos vores LAAAANGE debat om rygning:

Jeg har indtil for nyligt røget en pakke om dagen, og er stadig aktiv festryger -

OG JEG BLIVER 104 ÅR! :smiley:

TA DEN - det er langt mere end de ikke-rygere der har blandet sig i debatten! :lol: [/quote]

Sig mig, er det ikke logik for humanister? :slight_smile:

HÆHÆ - evidensbaseret medicin nej tak, EkstraBladet YES SIIIR!!
94 år - har lige 70 år igen… :shock:

Hæ! 68 år gammel - der er da ingen der skal påstå at vi rygere nasser på samfundsøkonomien når vi bliver gamle - jeg kradser af inden jeg skal til at have folkepension, så alle de mange penge jeg får opsparet der kan meget passende gå til alle jer andre gamle nisser :slight_smile:

Nå, det kunne da være at man skulle overveje at droppe smøgerne, spise nogle grøntsager, løbe en tur og finde en bofælle… På den anden siden, så længe man har det sjovt mens man lever - det er vel det vigtigste…

-Hauge