Hvor køber man de store bogholdere?!

Hej!

Jeg har nu i lang tid prøvet at finde et sted hvor de der store bogholdere som man kan bruge til læsningen således at bøgerne står lidt på skrå, sælges, men det eneste jeg har kunnet finde er sådan nogle små nogen som sælges i bogladen og som ikke rigtigt kan bruges hvis man læser de store tekstbøger. Så nu håber jeg på at der er nogen herinde som kan fortælle mig hvor de store bogholdere findes?
På forhånd tak!

Jeg har haft samme problem som dig. Jeg fandt dog en udmærket bogholder i Trævarefabrikkernes udsalg på østerbro : http://www.traevarer.dk

De har flere forskellige slags, både til tunge bøger og mindre tunge. Jeg har f. eks brugt min bogholder til med. kompendium.

held og lykke med jagten. :stuck_out_tongue:

Helt sikkert! Tusind tak for hjælpen!

Ja, kig under Hobby/Nodestativ.

159 kr
5 indstillinger.ubehandlet birk krydsfiner med stel af fyrretræ. B:45 H:29 cm.

De sender også for 90 kr.

[quote=“Dr. Lechter”:gqzxa19t]Ja, kig under Hobby/Nodestativ.

159 kr
5 indstillinger.ubehandlet birk krydsfiner med stel af fyrretræ. B:45 H:29 cm.

De sender også for 90 kr.[/quote]
Men der ligger jo en forretning i alle 3 universitetsbyer…

Nu er jagten slut! Jeg besøgte forretningen på Vesterbrogade i formiddags og fik fat i en til 159 kr… Total lækkert!! :wink:
Endnu en gang tak for hjælpen!

Jeg købte en i Netto for et par år siden til 70kr (selv de største bøger kan stå i den), i boghandlen på SDU koster den vidst lidt over 200kr!!! Skulle have købt mere end en, da kæresten og jeg altid slås om den :slight_smile:
Men valgte simpelthen, at gå ind på Netto´s hjemmeside og skrive til dem, om det ikke kunne være en ide, at de fik dem igen. Skal ihvertfald have 2-3 mere hvis de kommer igen. Så en lille opfordring til alle, der kunne være interesseret, skriv til Netto :slight_smile: