Hvor ofte besøger du studmed.dk?

Hejsa

Bare en frisk lille afstemning…

Hvor ofte besøger du studmed.dk… altså ikke hvor ofte du logger ind, men hvor ofte du lige kigger forbi…

Hmm hvis den statistik passer så er det godt nok nogle kerne_brugere studmed.dk har :smiley:

Men der er da også en del jeg ser tit på kanalen :wink:

har du egentlig nogen ide om, hvormange stud.med. der er i hele landet…? så kunne vi se, hvor mange vi “mangler”

hygge!

Hauge

omkring en 6000 vil jeg tro

jammen så mangler vi jo “bare” ca 5000 brugere på siden her… eller sagt på en anden måde: studmed.dk dækker omkring 20% af de danske medicinstuderende - det er faktisk ret godt på en enkelt år synes jeg :slight_smile:

hauge

[quote=“hauge”:7aspikfy]jammen så mangler vi jo “bare” ca 5000 brugere på siden her… eller sagt på en anden måde: studmed.dk dækker omkring 20% af de danske medicinstuderende - det er faktisk ret godt på en enkelt år synes jeg :slight_smile:

hauge[/quote]

Ja, det er da meget flot - men som tidligere sagt jo flere der bruger siden jo sjovere er det også at bruge den…

Der arbejdes også på hele tiden at gøre siden bedre og nemmere og bruge og I brugere levere jo mere og mere indhold der gør at andre brugere vil deltage i debatter med mere :smiley:

Igen, sig endelig til hvis der er en funktion i savner på studmed.dk