Mojn derude
Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af, hvornår vi får tilsendt vores turnusnr her til efteråret?
steen
Mojn derude
Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af, hvornår vi får tilsendt vores turnusnr her til efteråret?
steen
Mht KBUnr, er der så nogen der ved med hvor højt et nr man stadig under sidste fordeling kunne få kirurgi/intern medicin? Med andre ord, slippe for praksis og psyk?
Geografien er underordnet.
Steen
I foråret var der stadig forløb uden psyk tilbage efter alle havde valgt. Denne gang er der dog lidt flere ansøgere (vistnok ca. 30), så det kan have en kedelig påvirkning, hvis ikke de udvider antallet af stillinger.
Umiddelbart tror jeg sagtens du kan undgå psyk, hvis geografien er underordnet. Thisted ligger også til oprykning i Superligaen, så det kommer ikke til at skorte med underholdningstilbud om søndagen .
Knæk og bræk, jeg venter selv på nummer denne uge …
det jeg mener er, om der er nogen der ved til hvilket nr den sidste rigtige turnusblok, altså med intern medicin og kirurgi, gik?
Jeg vil gerne slippe for psyk og praksis…
Som et lille vedhængsspørgsmål… er der egentligt nogen, der ved om det er pr. post eller mail vi skal forvente besked?
Min kæreste er ved at være træt af min monopolisering af internettet mhp mailbox checkning…
De har lige fremrykket deadline fra den 19 til 22. september Det er kraftedme en utrolig ligegyldighed Sundhedsstyrelsen viser overfor de mennesker der er dybt afhængige af hvor de kan komme hen.
Hvor har du set det? Det er da interessant, så behøver jeg ikke kontrollere mail hver halve time før efter weekenden :?
Det har de offentlig gjort på basislaege.dk… Eller sagt mere korrekt har de præciseret at de godt kan vente med at udsende numre til den 22
Ok, jeg troede det drejede sig om 2 forskellige breve.
Altså et med turnusnr og et andet med indlogningsinfo, tid for valg af forløb og kode til basislaege hjemmesiden…
My bad
tøhø, 186. Man ved ikke om man skal grine eller græde.
Kan man se fordelingen af hvor de forskellige nr gik hen i landet et eller andet sted? det kunne jo give en ide om hvor man skulle hen med et midternr :roll:
så er mit lodtrækningsnr tikket ind: 331 - provinsen her har i mig tilbage :mrgreen: - gad vide om man overhovedet kommer på et hospital - meeeen så længe de 15 læringsmål bliver opfyldt så er man jo fint klædt på til mellemvagtsfunktionen efter sin B-aut. :roll:
God værkstedshumor der I det mindste har du ikke så langt til esbjerg…
He he, jeg fik 321 :roll: Skal vi mødes til frokost på Havnegrillen i Thisted, Shelob? :twisted:
det er en deal - vi kan hænge ud på den lokale grill efter dagens dont i distriktspsykiatrien :mrgreen: - gad vide hvad man først bliver træt af; distriktspsykiatri eller grillmad? :mrgreen:
Jeg fik 173. Er der nogen KBU’ere (eller andre) der kan give et indtryk af hvad dette nummer rækker til. Er fx kirurgi + alm. praksis i København realistisk?
På basislaege.dk kan du under statistik se hvordan forløbet fra sidste år var… Ved nr 173 var der 32 forløb i Hovedstaden tilbage, og der var alle typer speciale - men kombinationerne er det svært at sig noget om… Men umiddelbart lyder det realistisk med almen medicin og kirurgi i Hovedstaden - der er også væsentligt flere forløb i det hele taget i denne omgang.