Hej!
Jeg kan se en del af mine studiekammerater bruger iPad til noter under forelæsningerne. Jeg overvejer selv at anskaffe mig en som supplement til min MacBook, for at gøre det nemmere for mig at tegne i hånden.
Hvad er jeres erfaringer med iPad til skolebrug? Er det pengene værd? Kan man slippe afsted med at købe en relativ billig (altså ældre model) iPad, når den udelukkende skal bruges til at tegne på?
Mvh.
Hej Anne
Min erfaring er at man skal være visuel learner ELLER have gavn af at skrive ting ned i hånden. Jeg overvejede det også meget, men jeg lærer primært bedst ved mange gentagelser (anki), så for mig fungerer det ikke super godt. Men mange af mine veninder har gavn af at tegne en masse. De bruger dem.
Jeg tænker sagtens du kan købe en ældre model, da du jo “kun” skal tegne med den. Så længe den er kompatible med en pen.
1 Synes om
Jeg er super glad for min - Hvor meget jeg bruger den kommer an på kurset - sidste semester brugte jeg den vildt meget til at tegne og det her semester er der ikke så meget at tegne, så bruger jeg den ikke så meget.
Jeg har bare den billigeste model man kan købe også med en pen, og det fungerer super godt