Journalkoncept?

Hej alle!
Jeg har en lille bøn:
er der ikke nogen der har skannet journalkonceptet fra fadl?
Jeg står her i mit udlandssemester og savner det åh så meget… :oops:
Alle formater (næsten) er velkomne. Min mail er alex(a)studmed.dk,
men det fedeste ville nok være at det lå som pdf og altid var til
at hente, så hvis jeg bare får filen vil jeg gøre mit bedste for at finde
ud af hvordan man kan greje den og få konceptet på nettet…

Jeg fandt det på google, men jeg har en mistanke om at det for det første
var til pda, og for det andet er der ikke adgang til dokumentet (måske
på grund af flytningen til ny studmed server/hjemmeside?)

Fedt nyt design i øvrigt, det tog mig dog lidt lang tid før jeg fandt
knappen “nyt emne”
8)

På forhånd tak!

Søg på google så kommer den vist frem på et tidspunkt.

Ellers kan jeg godt scanne min ind i morgen.

Det ville jeg sætte ualmindelig stor pris på :smiley:

(jeg har prøvet google, og jeg fandt journalkonceptet,
men linket var “dødt”)

FJERNET I HENHOLD TIL LOV OM OPHAVSRET!

Perfekt!!!
den skal fluks i printeren :slight_smile:

Jeg har prøvet at uploade en zip fil af den her på studmed, men
uden held… Frold og andre “powers that be”: kender i noget til det?

Jeg får den her fejlmeddelelse:
phpBB Debug] PHP Notice: in file /filebase.php on line 122: copy(./filebase/Journalkoncept.zip) [function.copy]: failed to open stream: Permission denied
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4385: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3738)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4387: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3738)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4388: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3738)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4389: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3738)

Endnu en gang: mange tak!!!
jeg skylder dig en bajer i fre-bar, hvis du altså hænger ud der :mrgreen:

Der henstilles til at der ikke postes ting der er i strid med dansk ophavsret!

Filbasen er endnu ikke sat op til brug - planen er det gamle filer først skal føres ind i den nye!b :?

[quote=“Alx”:2iuhru3n]Perfekt!!!
den skal fluks i printeren :slight_smile:

Jeg har prøvet at uploade en zip fil af den her på studmed, men
uden held… Frold og andre “powers that be”: kender i noget til det?

Jeg får den her fejlmeddelelse:
phpBB Debug] PHP Notice: in file /filebase.php on line 122: copy(./filebase/Journalkoncept.zip) [function.copy]: failed to open stream: Permission denied
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4385: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3738)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4387: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3738)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4388: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3738)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4389: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3738)

Endnu en gang: mange tak!!!
jeg skylder dig en bajer i fre-bar, hvis du altså hænger ud der :mrgreen: [/quote]

Journal konceptet har i sin tid kunnet erhverves for ca 15-20 kr i Bogladen på panum. Ved ikke om dette stadig er tilfældet. Ellers kan den fås hvis man er medlem af FADL - i hvert fald i Kbh.

Fuldstændig korrekt, den fås nemt i kbh…

men:
nøgleordet her er for mit vedkommende udlandssemester. :frowning:

Jeg har skrevet en mail til forlaget vedrørende emnet.
Måske kommer den op på deres hjemmeside (forlag.fadl.dk) hvis vi er heldige.
Måske ikke - vi får se.

Anyway tak for hjælpen!

Sorry frold. Jeg troede ikke det gjorde noget med et sølle journalkoncept.
Det er jo ikke ligefrem den dybe tallerken fadl har opfundet.

Hvis den alligevel kan fåes næsten gratis i bogladen burde de lægge den til download på hjemmesiden.

Mener at journalkonceptet er finansieret af FADL’s kredsforeninger. Den bruges i hvert tilfælde af FADL som et medlemsgode. Man kan få den udleveret hvis man er medlem er FADL fra sin respektive kredsforening. Er man ikke medlem… tja…