Kalender på mobilen osv

Jeg kan se at de links der tidligere har virket til at få min kalender ind på mobilen ikke virker mere. Er der nogen der ved om de er flyttet og i givet fald, hvorhen?

tidligere link: http://debian1.panum.ku.dk/~syllabusplusplus/

Det er erstattet af kalender.sund.ku.dk

Mener der står lidt om det når man logger ind på kunet :slight_smile:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har prøvet at få det til at virke med det som ligger på KUnet uden held. Nogen der har haft success og måske kan hjælpe???

  1. Gå ind på kalender.sund.ku.dk

  2. Vælg dit hold og tryk på abonner

  3. I det lange link den så kommer op med (det der ender på .ics) der skal du erstatte “debian1.panum” med “kalender.sund”

Det har i hvert fald virket for mig :slight_smile:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Pff. Os rigtige medicinstuderende på AU downloader 3-6 forskellige pdf/word skemaer, som opdateres sporadisk og uden advarsel, og skriver dem manuelt ind i vores online kalender - en holdtime eller forelæsning af gangen.

this.

det er rigtig irriterende

Jeg synes I fra AU skulle gøre oprør, på KU har det fungeret i et par år efterhånden, så der kan AU vågne fra deres hi og låne/købe lidt erfaring.

Mht. den nye kalenderløsning på kunet så skal man bare trykke på linket inde i guiden der sender en til en side fuld af volapyk. Man kopierede, som jeg husker det, bare linket og satte det ind i sin kalender. Det virker for mig.

Jamen, nu er de jo så smarte på AU at vores:

  • Email.
  • Karakterer og tilmeldninger.
  • Semesterinformation.
  • Filer (med de nævnte 3-6 forskellige skemaer hvert semester, hvis de ikke sendes med mail eller findes på semesterinformationssiden).
  • Selvbetjening.

Alle findes på komplet seperate tjenester. De har endda været så fremme i skoene at dette semester er vores fil-hosting service og email service begge blevet erstattet af hver deres inferiore erstatning.

Det er komplet ubegribeligt at et universitet, der er så centraliseret geografisk og som har ansat så mange administrative arbejdere (og samtidig fyret videnskabeligt personale) ikke kan:

1: Vælge en service der kombinerer Filhosting/Email/KALENDER/Karakterer/Tilmeldninger/Anden selvbetjening - som findes på de fleste gymnasier!!!
2: Anvende dette system på alle studier, i stedet for at hvert institut har deres egen seperate løsning.

Men kontorarbejderne skal vel også have noget at lave?

Fedt, at I kan det på KU.

Jeg er næsten lige startet på AU og synes, det er overvældende, svært og mega forvirrende med alle de forskellige tjenester, og at man selv skal “sammensætte” sit daglige skema. Men oh well, det går nok :slight_smile: