Hej,
Er der nogen der har klinisk anatomi på anki, har nemlig virkelig svært ved at komme igennem det bare ved at læse.
læser 2012 ordning på KU
Hej,
Er der nogen der har klinisk anatomi på anki, har nemlig virkelig svært ved at komme igennem det bare ved at læse.
læser 2012 ordning på KU
Hej
Prøv at kigge i dette deck til 3. semester. Jeg tror måske der er noget til klinisk anatomi. ![]()
Da jeg læste op til anatomi lavede jeg dispositioner til alle eksamensspørgsmålene på Absalon ud fra læringsmålene. Jeg læste de sider som var angivet som pensum på Absalon. Jeg øvede spørgsmålene mundtligt og havde lavet repetetionsspg med svar til i hånden. Meningen var at jeg skulle kunne svare på dem på egen hånd. Hvis der var et eller andet jeg blev i tvivl om - enten når jeg terpede med min læsemakker eller øvede det selv, læste jeg i bøgerne igen og øvede det ekstra meget. Derudover trænede jeg spot med Medilearner nede på Tør samt var på Våd et par gange. Ind imellem så jeg de tidligere forlæsninger - hvis der var et eller andet som jeg ikke forstod ordentligt. Jeg sluttede af med at læse vejlednings dokumentet som lå på Absalon vedr eksamen. Det var rigtig godt, for her står det hvad der er vigtigt at kunne samt hvad der er mindre vigtigt. Jeg sluttede af med at se videoerne til klinisk anatomi og øve det.
til eksamen er det fint at have ens disposition liggende på bordet så eksaminator og censor kan se den. Men noter trækker IKKE op! Og man skal bruge præparatet mest muligt. Ikke en selv - og ingen tegninger! KUN præparatet!
jeg lagde ud med at fremlægge det spørgsmål jeg havde lettest ved. For det tænkte jeg gav et godt førstehåndsindtryk + så håbede jeg at jeg kunne tale ekstra længe om det. Men jeg skulle naturligvis også tale om det andet spørgsmål. Men heldigvis BESTOD jeg eksamen - og det er det vigtigste for mig